رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: آرای مردم ساکن در مناطق دور دست و سخت گذر این استان با کمک یک فروند بالگرد و صندوق سیار جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۸۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 26 February 2016

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: آرای مردم ساکن در مناطق دور دست و سخت گذر این استان با کمک یک فروند بالگرد و صندوق سیار جمع آوری شد.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز جمعه در گفت وگویی اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای مشارکت مردم حتی در دورترین نقاط استان اندیشیده شده است تا از حق انتخاب محروم نشوند و در تعیین سرنوشت سیاسی خود سهیم باشند.
وی با قدردانی از حضور پر شور مردم در انتخابات در خصوص ساعت برگزاری انتخابات و تمدید آن افزود: ساعت اخذ رای از هشت صبح تا 18 عصر و به مدت 10 ساعت است و اگر در جایی نیاز باشد با توجه به شمار جمعیت با اعلام فرماندار و موافقت وزارت کشور از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: از آنجایی که در هر شعبه پنج نفر شامل معتمد مردم، ناظر شورای نگهبان، بازرس، نیروی انتظامی و نماینده فرماندار با هدف برگزاری انتخابات در بستری شفاف نظارت می کنند، نامزدها مطلع باشند که با اعتماد و امنیت کامل انتخابات انجام می شود.
کلانتری ادامه داد: هیچ یک از نامزدها خود را از قبل برنده نداند زیرا تا پایان شمارش آرا هیچ چیز مشخص نیست و مردم تنها تعیین کننده سرنوشت انتخابات هستند.
وی از نامزدها خواست: به انتخاب مردم احترام بگذارند و قانون را فصل الخطاب خود بدانند.
کلانتری افزود: پس از اتمام کار اخذ آرا، ابتدا شمارش آرای مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و در نهایت نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری از طریق رسانه ملی به اطلاع همگان خواهد رسید./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار