رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: در نوروز 95 از توان همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک و بازرسان نامحسوس ترافیک استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۹۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 15 March 2016

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: در نوروز 95 از توان همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک و بازرسان نامحسوس ترافیک استفاده خواهیم کرد.


به گزارش تابناک ایلام از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوراله خادم اظهار کرد: سالانه در دنیا، صدها هزار نفر در اثر بی احتیاطی و بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات، جان خود را از دست می دهند و میلیون ها نفر مصدوم نیز در این حوادث راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی می شوند.
وی افزود: ضرر و زیان هنگفت مادی ناشی از حوادث رانندگی و تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور و خسارت معنوی غیر قابل جبران این معضل اجتماعی، زنگ خطری برای از بین رفتن هر چه بیشتر سرمایه های ملی اعم از مالی و جانی است.
رئیس پلیس راهور ایلام با اشاره به اینکه طرح همیار پلیس ویژه دانش آموزان با هدف ارتقای سطح فرهنگ ایمنی ترافیک، تقویت انضباط اجتماعی و کاهش تخلفات رانندگی است، یادآور شد: دانش آموزان که نقش آفرینان علم و ادب این سرزمین هستند در آستانه سال جدید همانند سال های گذشته پلیس را در این طرح یاری خواهند کرد.
خادم تاکید کرد: فرهنگ یاران و همیاران پلیس می توانند در کاهش حوادث و سوانح ترافیکی نقش مهمی داشته باشند و ضمن احترام به قانون و فرهنگ سازی در عرصه علم و ادب در بهبود رفتارهای ترافیکی نیز تاثیرگذار باشند.
وی به نقش معلمان جامعه به عنوان پیشتازان فرهنگی در زنجیره آموزش و فرهنگ سازی همیاران اشاره کرد و افزود: این معلمان عزیز هستند که تحت عنوان فرهنگ یاران ترافیک به روند تکاملی طرح همیاران پلیس، جامه عمل پوشانده و با ظرفیت ایجاد شده در استقرار نظم و انضباط اجتماعی نقش آفرینی می کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: امیدواریم با بکارگیری همه ظرفیت ها، همراهی و همدلی مردم خوب استان و دانش آموزان عزیز همیار پلیس، شاهد ترافیکی آرام، ایمن و بدون حادثه در سطح استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار