فرماندار دهلران تاکید کرد: مجریان و دست اندرکاران انتخابات رعایت قانون را در انجام وظایف خود در امر انتخابات مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ 23 April 2016

فرماندار دهلران تاکید کرد: مجریان و دست اندرکاران انتخابات رعایت قانون را در انجام وظایف خود در امر انتخابات مد نظر داشته باشند.


به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی روز شنبه در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به دهم اردیبهشت ماه و اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان افزود: مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید رعایت قانون و مقرارت در امر انتخابات را مد نظر داشته باشند.
وی انتظار مردم و حاکمیت از مجریان را اجرای درست وتوام با صحت وسلامت انتخابات ورعایت قانون دانست وافزود: فراهم کردن زمینه برای حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات از نکات مهم وبرجسته ای است که باید به دقت مد نظر مجریان،کاندیداها و هواداران آنها باشد.
وی با اشاره به راهیابی 2 نامزد به مرحله دوم در این حوزه انتخابیه افزود: هر کس از این نفر که منتخب مردم باشند برای همه قابل احترام است و بعنوان نماینده به وظایف قانونی خود می پردازد.
رئیس حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره افزود: مدیران حق استفاده از امکانات اداری له یا علیه هیچ کاندیدی را نداشته و باید با احساس تکلیف،توجه به قانون وشرع به وظایف خود عمل کنند.
فرماندار دهلران بر لزوم فراهم کردن امکانات برای اجرای دور دوم انتخابات تاکید کرد وافزود: همه باید در این راستا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری لازم داشته باشند.
سبزی اجرای موفق انتخابات را از سیاست ها داخلی دولت برشمرد وافزود: تایید صحت انتخابات در تمام حوزه ها و اجرای مر قانون از مهمترین موفقیت های دولت در عرصه انتخابات مجلس دهم است.
فرماندار دهلران در ادامه به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل اشاره وافزود: دولت تدبیر وامید با تمام توان این مهم را در همه حوزه ها دنبال خواهد کرد و در این شهرستان نیز با توجه به ظرفیت های نفت وگاز، کشاورزی و صنعت پروژه های مهم وتاثیر گذاری در این راستا در دست اقدام وپیگیری است که رونق اقتصادی منطقه را بدنبال خواهند داشت.
وی اجرای طرح تحول سلامت،ثبات قیمت ها،فضای آرامش روانی در جامعه و گسترش روابط با کشورها را از مهمترین دستاوردهای دولت دانست وافزود:مدیران در جهت اطلاع رسانی از خدمات واقدامات دولت در ابعاد مختلف به اذهان عمومی تلاش و جدیت مضاعف داشته باشند.
سبزی بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم در همه ادارات تاکید کرد وافزود: مدیریت فرصتی مغتنم در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات آنان برای کسب رضایت خداوند است و همه باید این مهم را در سرلوحه کار خود داشته باشند.
فرماندار دهلران به اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های راه،آب شرب روستای و شهری در دهلران اشاره وافزود: دراعتبارات سال 94 نیز پروژه های خوبی برای شهرستان از تملک دارایی ها تعریف شده که در صورت تحقق اعتبارات اجرایی خواهند شد.
وی به خسارات سیل در شهرستان نیز اشاره وگفت: بررسی و جمع بندی میزان خسارات در همه حوزه ها انجام و به مسئولین وستاد بحران استان منعکس شده ضمن اینکه بازدید هایی نیز توسط مسئولین استانی انجام شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار