دکتر عباسی:
دکتر عباسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در مراسم گرامیداشت مقام اساتید دانشگاه گفت: استاد مطهری یک الگوی جامع و کامل برای همه عرصه ها و افراد وادی علم و دانش در کشور و حتی جهان اسلام است.
کد خبر: ۲۲۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 07 May 2016

دکتر عباسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در مراسم گرامیداشت مقام اساتید دانشگاه گفت: استاد مطهری یک الگوی جامع و کامل برای همه عرصه ها و افراد وادی علم و دانش در کشور و حتی جهان اسلام است.وی ادامه داد: در شرایطی که افکار مارکسیستی و گرایش به مادی گرایی در دانشگاه ها بیداد می کرد شهید مطهری ورود پیدا کرد و پاسخ های لازم را جهت مقابله با شبهات موجود داد.

عباسی ضمن تبریک هفته معلم و اجر نهادن مقام معلمان فداکار گفت:دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریت جناب میرزاده در این سه سال رشد چشمگیری داشته است.از جمله اقدامات مفید و موثر در این مدت توسعه تحصیلات تکمیلی بوده است.وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت استان ایلام به خوبی مورد توجه قرار گرفته و برای حدود 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 8 رشته در مقطع دکتری مجوز گرفته شده است.دانشگاه آزاد ایلام توسعه تحصیلات تکمیلی را از اولویتهای کاری خود قرار داده است.

رییس دانشگاه آزاد ایلام متکر شد : به عنوان یک خبر خوب برای علاقه مندان به تحصیل در رشته های علوم انسانی باید عرض کنم که مجوز تاسیس دانشکده علوم انسانی تصویب و به ما ابلاغ شده است.همچنین در حال پیگیری اخذ مجوز تاسیس دانشکده فنی مهندسی نیز هستیم.

دکتر عباسی به اقدامات صورت گرفته در حوزه معیشتی کارکنان و اساتید اشاره کرد و افزود:اقدامات مثبت و خوبی در این خصوص انجام شده است.حقوق و مزایای کارکنان بیش از 200 درصد افزایش داشته است.

دکتر عباسی پنجمین رییس دانشگاه آزاد استان ایلام بوده که در سال 77 تاسیس شده و هم اکنون حدود 6 هزار دانشجو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار