فرمانده انتظامی ایلام از طرح جمع آوری متکدیان در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 31 May 2016
فرمانده انتظامی ایلام از طرح جمع آوری متکدیان در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام
؛سرهنگ فردین پیری گفت: در پی تماس های مکرر مردم با فوریت های پلیسی 110 در خصوص جمع آوری متکدیان، موضع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس و شورای تامین شهر قرار گرفت.

وی افزود: جلساتی با مسئولان مرتبط در فرمانداری، شهرداری، بهزیستی و کمیته امداد در خصوص ساماندهی متکدیان سطح شهر ایلام که اغلب غیر بومی هستند، برگزار شد و در آن به ساماندهی این موضوع اجتماعی تاکید شد.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: این طرح به مدت 24 ساعت با همکاری شهرداری و بهزیستی در سطح شهر ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد و تعدادی متکدی دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پیری یادآور شد: قانون مجازات اسلامی پدیده تکدی گری را جرم می داند و برای آن مجازات های تعیین کرده است اما این امر نتوانسته است از تعداد متکدیان بکاهد که انتظار می رود مسئولان و سازمان های مربوطه در راستای برخورد با این پدیده زشت اجتماعی با اجرای طرح های منظم و دوره ای در قالب گشت های مشترک این افراد را جمع آوری و با آنان برخورد جدی و قانونی شود تا دیگر شاهد حضور این گونه افراد در سطح شهر نباشیم.

*دستگیری سوداگر مرگ در مهران
فرمانده انتظامی مهران از دستگیری سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ محسن کشتکار گفت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ در سطح شهرستان موضوع در دستور کار تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی عامل تهیه و قاچاق مواد مخدر در شهرستان شناسایی و فعالیت آن به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تاکید کرد: پس از کسب مجوز از مقام محترم قضایی عملیات دستگیری آغاز و خرده فروش مواد افیونی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کشتکار یادآور شد: با بازرسی از مخفیگاه سوداگر مرگ مقدار 25 گرم هروئین کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار