معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از اعطای تسهیلات ارزان قیمت مسکن به بافت های فرسوده این استان خبرداد.
کد خبر: ۲۵۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 26 June 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از اعطای تسهیلات ارزان قیمت مسکن به بافت های فرسوده این استان خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر سرابله و کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی شهرهای دره شهر و ارکواز ملکشاهی اظهار کرد:منظور تسهیل در بررسی محدوده های بافت فرسوده، ابتدا موضوع در کمیته زیرمجموعه کارگروه بررسی و پس از رفع اختلافات مابین اعضاء، موضوع در کارگروه اصلی مطرح شود.

وی افزود: به منظور لحاظ کردن نظرات شهرداران در تعیین محدوده بافت فرسوده، مشاور یک نسخه از نقشه را در اختیار شهرداری ها قرار تا ظرف مدت یک هفته نکته پس از بازدیدهای میدانی، نظرات خود را در این زمینه ارائه نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن تأکید بر عدم اعمال سلیقه در تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها، اظهار داشت: در تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها، فارغ از ملاحظه کاری، براساس نگرش کارشناسی عمل شود.

پولادی در مورد اهمیت تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها اظهار داشت: تسهیلاتی در سطح ملی برای بافت فرسوده در نظر گرفته شده است که با تعیین محدوده بافت فرسوده شهرهای استان می توانیم از ظرفیت ایجاد شده استفاده نمائیم.

بنا به اظهارات وی، تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن و کمک به تملک واحدهای واقع در بافت از جمله مزایای درنظر گرفته شده برای بافت های فرسوده شهرها است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار