معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:تمام پارکینگ های شخصی وعمومی مهران درایام اربعین شناسنامه دارمی شوند.
کد خبر: ۲۵۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 04 July 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:تمام پارکینگ های شخصی وعمومی مهران درایام اربعین شناسنامه دارمی شوند.


به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: باید نشست هایی با حضور مسئولان ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین استان ایلام برگزار شده و تصمیم های یکسانی در خصوص مسائل ترافیکی اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: تصمیمات متناقض ناشی از نبود هماهنگی دستگاه های استانی و کشوری است و تا زمانیکه تصمیم ها متمرکز و یکسان نشود مشکلات ترافیکی اربعین مرتفع نخواهد شد.

وی تصریح کرد: فرماندهی اربعین در استان ایلام بر عهده محمدرضا مروارید استاندار ایلام است و باید تمامی تصمیم ها در مرکز و استان با هماهنگی وی گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: در صورتی که مسئولان در مرکز بدون شناخت تصمیم هایی را اتخاذ و به دستگاه های متناظر استانی ابلاغ کنند ستاد اربعین استان هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه نخواهد پذیرفت.

پولادی ادامه داد: تمامی مسائل، مشکلات و ناهماهنگی های اربعین سال گذشته باید شناسایی، بیان و تحلیل شود و برای رفع آنها راهکار ارائه شود.

وی تاکید کرد: تمامی پارکینگ های عمومی و شخصی مهران در ایام اربعین حسینی باید دارای زیرساخت لازم و شناسنامه دار باشند و در این زمینه هیچگونه کوتاهی نباید صورت گیرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته ایجاد پارکینگ غیراستاندارد توسط برخی دستگاه ها باعث ایجاد مشکلاتی شد و با بارش باران بسیاری از خودورها در این پارکینگ ها گیرافتادند و نباید اجازه دهیم امسال این مشکل تکرار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نبود کنترل ترافیکی وسایل نقلیه بین شهری و درون شهری را یکی دیگر از مشکلات ترافیکی اربعین سال گذشته عنوان کرد و گفت: باید هر گونه حمل و نقل عمومی از محدوده پل زائر تا پایانه مرزی مهران ممنوع شده و تنها به حمل و نقل درون شهری اختصاص داده شود.

پولادی اضافه کرد: تمامی وسایل نقلیه بین شهری از پایانه مرزی مهران نیز باید از طریق کنارگذر به پارکینگ خودروها هدایت شوند در اینصورت بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی مهران در اربعین مرتفع خواهد شد.

در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری ایلام تردد کردند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار