امام جمعه آبدانان اطلاع رسانی درست و به روز از وضعیت اسفناک جهان اسلام و نقشه های شوم ظالمان و خونریزان در اقصی نقاط عالم را اثرگذارترین رسالت ملت های مسلمان است.
کد خبر: ۲۵۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 06 July 2016

امام جمعه آبدانان اطلاع رسانی درست و به روز از وضعیت اسفناک جهان اسلام و نقشه های شوم ظالمان و خونریزان در اقصی نقاط عالم را اثرگذارترین رسالت ملت های مسلمان است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز عید فطر شهر آبدانان اظهار کرد: این آیین یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که در پایان یکماه عبادت و بندگی به درگاه خدای حکیم، با حضور پر شکوه مسلمین در کشورهای اسلامی برپا می شود که ضمن نمایش قدرت اسلام، مستکبران عالم را نیز به وحشت می اندازد.

وی با اشاره به تعطیلی عید بزرگ فطر در تعدادی از کشورهای اسلامی به علت خشونت گروه های تروریستی افزود: هرگونه اعمال ضدانسانی و تروریستی و قتل عام مسلمانان بی گناه در هر جای دنیا که انجام شود، دست خیانت رژیم نامشروع اسرائیل خبیث و آمریکا و انگلیس متجاوز در آن پیداست.

خطیب نماز عید فطر آبدانان ضمن دعوت همه مردم و جریان های سیاسی به وحدت وهم افزایی و حمایت از انقلاب اسلامی اضافه کرد: شیعیانی که انگلستان آنها را امر و نهی کند و اهل تسننی که با آمریکای مستکبر هماهنگ باشد، هر دو ازدایره سنت وعقاید دین اسلام خارج و مبرا هستند.

حاجیلری انفجارهای اخیر در کشورهای عربستان سعودی، عراق و سوریه و جو خفقان حاکم در بحرین را محکوم کرد و گفت: امروز روشنگری و اطلاع رسانی درست و به روز از وضعیت اسفناک جهان اسلام و نقشه های شوم ظالمان و خونریزان در اقصی نقاط عالم مهمترین اهرم و اثرگذارترین رسالت ملت های مسلمان است. تفقد و تکریم محرومان توسط مردم، برپایی ایستگاه های صلواتی با انواع غذاهای سرد و گرم، نصب صندوق های جمع آوری زکات توسط ارگان های حمایتی در مسیر تردد نمازگذاران، از زیباترین جلوه های دیدنی آیین برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان آبدانان بود.

مشابه این مراسم در بخش های سرابباغ و بعضی روستاهای بزرگ و مورموری برگزار شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار