معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی تنها صرف تولید نبوده بلکه تاکید بر تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده حداکثری از توان مردم دارد.
کد خبر: ۲۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 19 July 2016
معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی تنها صرف تولید نبوده بلکه تاکید بر تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده حداکثری از توان مردم دارد.


به گزارش تابناک ایلام
؛نصرت الله لطفی روز سه شنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی نخستین مجتمع فرهنگی، تبلیغی ایلام در جمع خبرنگاران گفت: رسالت اصلی این نهاد علاوه بر برگزاری آیین های مختلف ملی و مذهبی، فراهم کردن حضور مردم در صحنه های مختلف نظام است که خوشبختانه عملکرد این نهاد در این زمینه موفق و مثبت است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال زمانی تحقق می یابد که به مطالبه مردم تبدیل شود.

وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها صرف تولید نبوده بلکه تاکید بر تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده حداکثری از توان مردم دارد.

معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بهترین نقش را در این زمینه مردم ایفا کرده و چنانچه تحقق اقتصاد مقاومتی به مطالبه مردمی تبدیل شود مسئولان چاره ای جز عمل و اجرای آن ندارند.

وی کارآمدی حضور مردم در صحنه های مختلف برای خنثی کردن و دفع توطئه های دشمنان را بسیار کارآمد دانست.

وی با اشاره به مناسبت های مهم سال از جمله 13 آبان ماه، دهه فجر، 9 دی این ایام را فرصتی برای فرهنگ سازی باورهای مردمی و نقش آفرینی آنها در صحنه های مختلف نظام مقدس اسلامی دانست.

لطفی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات با عضویت 22 دستگاه نهادی برای بزرگداشت آیین ها و مناسبت های ملی نیست بلکه همه ارگان ها و تشکل های مردمی متولی برگزاری آیین های ایام الله در کشور هستند از آسیب شناسی آیین های بزرگداشت رویدادهای مختلف سال توسط این نهاد انقلابی خبر داد و گفت: فعالیت ها باید به روز باشند و به فعالیت های گذشته اکتفا نشود.

نخستین مجتمع فرهنگی، تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در زمینی به گستره 435 متر مربع با 770 متر مربع زیربنا و در سه طبقه در شهر ایلام احداث می شود.

در این آیین محمد جنتی معاون اداری مالی و نصرت الله لطفی معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استان ایلام در این آیین شرکت داشتند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار