رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: ایلام درزمینهٔ علمی داری توانمندهای بسیار خوبی است که بایدموردتوجه مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۲۶۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 28 July 2016

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: ایلام درزمینهٔ علمی داری توانمندهای بسیار خوبی است که بایدموردتوجه مسئولین قرار گیرد.

به گزارش تابناک ایلام؛دکتر کامران طاهرپور در جلسه رؤسای مراکز آموزش عالی و عضو هیئت‌علمی مراکز آموزشی استان با حضور رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد: استان ایلام مزیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد که نیازمند توجه مسئولان ارشد کشور است.

وی بابیان اینکه استان ایلام درزمینهٔ های کشاورزی و دام‌پروری ظرفیت بسیار زیادی دارد افزود: اگر خوب در این دو حوزه سرمایه‌گذاری و حمایت جدی صورت بگیرد قطعاً در کشو می‌تواند نقش قابل‌توجهی ایفا کند.

طاهرپور خاطرنشان کرد: بیش از 300  گونه گیاهی دارویی که برخی از آن‌ها منحصربه‌فرد است در استان وجود دارد نیازمند نگاه ویژه برای توسعه و استفاده درست‌وحسابی از این سرمایه ارزشمند در استان هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام درزمینهٔ های ذخایر نفت و گاز در رتبه دوم و سوم کشور قرار دارد تصریح کرد: اگر از این منابع به‌خوبی بهره‌برداری شود بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود. 

وی ادامه داد: استان ایلام درزمینهٔ های گردشگری و صنایع‌دستی دارای پتانسیل زیادی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

طاهر پور با تأکید بر اینکه ایلام درزمینهٔ علمی داری توانمندهای بسیار خوبی است افزود: اگر ایلام موردتوجه جدی قرار بگیرد می‌تواند صادرات علمی و فرهنگی بخصوص به کشور همسایه عراق داشته باشد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار