فرماندار ایلام گفت:
فرماندار ایلام خبرنگاری را حرفه ای پرتلاش، ارزشمند و مقدس دانست وگفت: خبرنگاران باید بدون حب وبغض به بیان مشکلات و انعکاس خبربپردازند.
کد خبر: ۲۷۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 07 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوشخبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار به تمام فعالان در این عرصه اظهار کرد: خبرنگاری حرفه ای پرتلاش، ارزشمند و مقدس است.

وی افزود: این قشر از جامعه، نقش مهمی در تعاملات دو سویه مردم و مسئولان دارند هم مشکلات را به مدیران منعکس می کنند و هم نقطه نظرهای مسئولان را به جامعه منتقل می کنند.

فرماندار ایلام یادآور شد: آنچه که باعث می شود زحمات این قشر در عرصه اطلاع رسانی برای توسعه و پیشرفت جامعه مفید و موثر باشد، اینکه بدون حب و بغض به بیان مشکلات و انعکاس آن بپردازند.

خوشخبر تاکید کرد: اگر اصحاب قلم، رسانه ها و اهالی مطبوعات به دور از حاشیه ها و حب و بغض های شخصی و سیاسی به وظیفه ذاتی خود عمل کنند به یقین حرکت اصلاحی جامعه اتفاق افتاده و حرمت ها و جایگاه ها حفظ می شود.

وی گفت: برخی در این عرصه افراط می کنند و بسیاری از مطالب را مصادره به مطلوب می کنند، این امر اجحاف در حق مردم و مسئولان است.

فرماندار ایلام فعالیت هدفمند رسانه ها را امری مهم دانست و افزود: جامعه ایلام به خصوص استان در دولت تدبیر و امید نیازمند همگرایی و همدلی برای رسیدن به توسعه پایدار است و در این میان رسانه ها محوری ترین نقش را در تحقق مولفه های توسعه را بر عهده دارند.

خوشخبر ادامه داد: مدیریت ارشد استان و مدیران کل با مردم بویژه قشر جوان و مولد جامعه رابطه ای بسیار خوب و تعاملی دارند که باید از این فرصت در جهت خروجی مثبت استان نهایت استفاده شود چرا که فرصت ها تکرار نشدنی هستند.

وی اضافه کرد: باید اختلافات شخصی و فراجناحی را کنار زد و منافع استان که همان تامین مطالبات بحق مردم است در نظر گرفت و در این بین با انعکاس واقعی خدمات بتوان رابطه مردم و دولت را بیش از پیش به هم پیوند زد.

فرماندار ایلام افزود: بدون شک موفقیت های دولت باعث امیدواری، نشاط و پویایی بیشتر جامعه می شود هر چند که نقد سازنده را نمی توان در جامعه نادیده گرفت.

خوشخبر نقد سازنده را از رسالت های رسانه و خبرنگاران دانست و گفت: انتقاد و تخریب بدون مستندات فعالیت و تلاش در زمین دشمن است که موجب یاس و ناامیدی جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه اکثریت قریب به اتفاق خبرنگاران استان ایلام افرادی منصف هستند، یادآور شد: نقد سازنده مطبوعات و خبرنگاران در مرحله اول به نفع مدیران برای اصلاح الگوهاست بطور قطع اقدام آنها باعث گردش صحیح اطلاعات در جامعه خواهد شد.

فرماندار ایلام همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی را رسانه ای حرفه ای، مهم و تاثیرگذار در داخل و خارج کشور معرفی کرد.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا بدست گروه متحجر طالبان در مزار شریف افغانستان در سالنامه رسمی کشور بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار