دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام گفت: ایجاد اشتغال برای در جلوگیری از بازگشت آنها به دامن این بلای خانمانسوز تعیین کننده است و می تواند آنان را دوباره به اجتماع باز گرداند.
کد خبر: ۲۷۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 09 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رضا صادقیان اظهار کرد: نرخ شیوع بر اساس شیوه نامه اعتیاد که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سال 90 انجام شد در کشور 2/65 درصد است که این مقدار در ایلام 1/7 درصد بود که این آمار از نظر میزان آلودگی به مواد مخدر ایلام را در رتبه 23 کشور قرار داده است.

وی افزود: ایلام در مقایسه با سایر استان های کشور در زمینه میزان عرضه و مصرف مواد مخدر شرایط مناسب تری دارد که بخش قابل توجهی از این مساله به فرهنگ مردم و مضموم بودن استفاده از مواد مخدر بر می گردد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام به فعالیت های این ستاد در استان اشاره کرد و یادآور شد: پارسال یک میلیارد و 750 میلیون ریال به منظور اجرای 9 طرح اشتغالزایی برای بهبود یافتگان از بلای اعتیاد در استان اجرا و منجر به اشتغال 39 نفر شده است.

صادقیان تاکید کرد: طرح های اشتغالزایی ایجاد شده در زمینه های خیاطی، نجاری و تولید ام دی اف، بلوک زنی، قالب بافی، مکانیکی و پرورش مرغ گوشتی، جوشکاری، راه اندازی صنایع دستی، خدماتی و مشاغل خانگی بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبار خاصی امسال به منظور اجرای طرح های اشتغالزایی در میان جامعه هدف این استان تاکنون ابلاغ نشده است، گفت: ایجاد اشتغال برای مبتلایان به مواد مخدر در جلوگیری از بازگشت آنها به دامن این بلای خانمانسوز تعیین کننده است و می تواند آنان را دوباره به اجتماع باز گرداند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار