رئیس هیات کاراته ایلام گفت: این مسابقات در بخش بانوان روز پنجشنبه 18 و در قسمت آقایان روز جمعه 19 شهریور در سالن شهدای قلاویزان مجموعه ورزشی غدیر ایلام انجام می گیرد.
کد خبر: ۲۹۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 07 September 2016
 رئیس هیات کاراته ایلام گفت: مسابقات آسیایی کاراته (سبک شیتوریو) در 2 بخش آقایان و بانوان روز پنجشنبه هفته جاری با حضور 60 کاراته کای ایرانی و خارجی در ایلام برگزار می شود.
 
 
 به گزارش تابناک ایلام؛جابر نوریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از 60 ورزشکار از پنج کشور افغانستان، ترکیه، لبنان، عراق و پاکستان به همراه نمایندگان کشورمان در رقابت های کاراته جام آسیا به میزبانی ایلام شرکت می کنند.
 
وی اضافه کرد: این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در 2 بخش بانوان و آقایان در تمام وزن ها برگزار می شود.

نوریان افزود: این مسابقات در بخش بانوان روز پنجشنبه 18 و در قسمت آقایان روز جمعه 19 شهریور در سالن شهدای قلاویزان مجموعه ورزشی غدیر ایلام انجام می گیرد.

وی محل اسکان ورزشکاران حاضر در این مسابقات را خوابگاه کمیته امداد امام (ره) ایلام، باشگاه فرهنگیان و هتل زاگرس اعلام کرد و گفت: آمادگی مناسب برای استقبال، پذیرایی از مهمانان و برگزاری مناسب رقابت ها وجود دارد.

رئیس هیات کاراته ایلام تاکید کرد: مراسم افتتاح این مسابقات به صورت جداگانه برای آقایان و خانم ها برگزار خواهد شد و هماهنگی های لازم برای حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش خبری این مسابقات ورزشی انجام شد
ه است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار