مدیر سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: دعای روز عرفه همانند سال های گذشته روز یکشنبه با همت سپاه نواحی استان در یادمان های دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 10 September 2016
مدیر سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: دعای روز عرفه همانند سال های گذشته روز یکشنبه با همت سپاه نواحی استان در یادمان های دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت منصوربیگی اظهار کرد:این دعای پر فیض ساعت 16 در منطقه عمومی بانروشان و همچنین در یادمان شهدای شرهانی در شهرستان دهلران و از ساعت 18 در یادمان شهدای قلاویزان شهرستان مهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: سرویس های ایاب و ذهاب برای حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم در محل سپاه نواحی این شهرستان ها مستقر است و در ایلام نیز اتوبوس های شرکت جوان سیرایثار برای انتقال شرکت کنندگان در دعای عرفه در بلوار جنوبی امام حمینی (ره) مستقر می شوند.

منصوربیگی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مردم و توزیع کتاب دعای عرفه در محل برگزاری این مراسم در محل های تعیین شده از دیگر برنامه هایی است که توسط سپاه استان ایلام انجام می گیرد.

مراسم قرائت دعای عرفه با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام در محل مزار شهدای گمنام واقع درآرامستان بهشت رضا شهر ایلام نیز با مداحی یوسفی نژاد برگزار می شود.

** دعای عرفه در آستان مقدس امامزاده علی صالح (ع) مهران قرائت می شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: دعای پرفیض عرفه با حضور پرشور مردم شیعه و ولایت مدار استان ایلام در صحن مطهر امام زاده علی صالح (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن شهیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دعای پرفیض عرفه امام حسین (ع) روز یکشنبه 21 شهریورماه جاری مصادف با نهم ذی الحجه ساعت 16 در صحن مطهر امامزاده علی صالح (ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این آیین حاج فرید دوستی از مداحان اهل بیت(ع) دعای روح بخش و پرفیض عرفه را قرائت می کند، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و مطلوب این آیین فراهم شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام یادآور شد: روز نهم ذی الحجه روزی است که خداوند بندگان خویش را به عبادت و طاعت خویش خوانده و سفره احسان و بخشش خود را برای همگان گسترانده است.

وی از عموم مردم خداجوی این استان برای حضور پرشور و باشکوه در این مراسم معنوی دعوت کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار