کد خبر: ۲۹۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 19 September 2016
مسئول اداره ورزش و جوانان آبدانان گفت: یک فوتبالیست نوجوان آبدانانی به عنوان مشاور رئیس خانه ورزشکاران ایران انتخاب شد.
محمد وهابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمدامین سلیمانی از دانش آموزان موفق مقطع متوسطه روستای گل گل بخش سرابباغ شهرستان ابدانان است که پنج سال عضو باشگاه ورزشی نوین آبدانان بوده و در رشته فوتبال فعالیت می کند.
وی افزود: این نوجوان مستعد روستایی پس از طی مراحل و آزمون های علمی، عملی، تئوری و صلاحیت ها ی اجتماعی و اخلاقی، به عضویت باشگاه ورزشی پرسپولیس نوین تهران درآمده و چهار ماه است که در این باشگاه با موفقیت زیر نظر مربیان مجرب ملی تمرین می کند.
مسئول اداره ورزش و جوانان آبدانان این موفقیت را نوید بخش ارتقاء سطح دانش و بینش فنی ورزشکاران شهرستان دانست و اضافه کرد: محمدامین سلیمانی در مدت حضورش در باشگاه ورزشی پرسپولیس نوین تهران توانسته است رضایت متولیان این باشگاه را جلب و به عنوان اولین مشاور نوجوان ریاست خانه ورزشکاران ایران و نماینده نوجوانان شهرستانی در این نهاد ورزشی انتخاب شود.
وی یادآور شد: محمدامین سلیمانی در مدت حضورش در باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین تهران مورد تشویق و تقدیر مسئولان این باشگاه قرار گرفته است.
6 نفر از ورزشکاران شهرستان آبدانان هم اکنون در رشته های مختلف ورزشی مو فق به راهیابی به تیم ها و باشگاه های ملی و منطقه ای شده اند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار