مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلامهمزمان با ایام اربعین حسینی، ۱۳۰ مبلغ روحانی در مهران برای اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی مستقر می شوند.
کد خبر: ۳۱۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 28 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمد فتاحی اعلام کرد:این روحانیان در طول ایام اربعین فعالیت هایی نظیر اقامه نماز جماعت، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی را انجام می دهند.

وی گفت : همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته با همکاری هیات های مذهبی استان ۷۰ موکب در شهر و پایانه مرزی مهران و سایر شهرهای مسیر تردد زائران اربعین ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام فتاحی از اجرای طرح یاوران معنوی در اربعین امسال برای نخستین بار خبر داد و گفت: در اجرای این طرح زائران بصورت گروهی توسط یک روحانی و مداح تا اماکن مقدس شهر کربلا همراهی خواهند شد.

وی دایر کردن سه جایگاه اجرای مراسم در پایانه مرزی مهران، پل زائر و جنب ترمینال برکت و اجرای برنامه های سخنرانی و مداحی و همچنین زیارت اربعین توسط هر زائر به نیابت یک شهید را از دیگر برنامه های در دست اقدام این کمیته در اربعین امسال برشمرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در این نشست بر ضرورت هماهنگی و جلوگیری از موازی کاری از سوی دستگاه های عضو این کمیته برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار