رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام؛
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام اظهار کرد:بیمارستان صحرایی باهمت بسیج جامعه پزشکی سپاه،دانشگاه علوم پزشکی،کانون بسیج پزشکی،تامین اجتماعی،به مدت14شبانه روزدرمرزدایر شده است.
کد خبر: ۳۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 12 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ساسان زمانی اظهار کرد:این بیمارستان شامل بخش های مختلفی چون اورژانس، داندان پزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان، اطفال، بیماری های عفونی، ارولوژی است.
 
وی افزود:در این مدت کادر درمانی و پزشکی بیمارستان صحرایی به استعداد 50 نفر کادر پزشکی و پیراپزشکی به صورت رایگان خدمات پزشکی و درمانی به زائران بیمار ارائه می دهند.
 
زمانی گفت: 2میلیارد ریال انواع اقلام دارویی رایگان در داروخانه این بیمارستان ذخیره شده که بر اساس نسخه پزشکان برای زائران بیمار تجویز می شود و همچنین در این بیمارستان 2 دستگاه آمبولانس برای اعزام بیماران بدحال و اورژانسی به مراکز درمانی و بیمارستانی مستقر شده است.
 
وی یادآور شد: سال گذشته بسیج جامعه پزشکی استان با برپایی درمانگاه به جای بیمارستان 18 هزار و 100 نفر را مورد ویزیت عمومی و تخصصی رایگان قرار داد و برای 12 هزار نفر نیز تزریقات و پانسمان انجام شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهم ترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است و به دلیل نزدیکی به عتبات عالیات و کربلای معلی بسیار مورد توجه زائران قرار دارد و بیشترین حجم تردد زوار از این مرز انجام می شود.
تردد زائران 17 استان کشور از مرز بین المللی مهران برای اربعین امسال برنامه ریزی شده است.
 
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند.
 
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار