فرماندار آبدانان گفت: به منظور استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های غیر منقول همه اماکن، فضاها و املاک مازاد آموزش و پرورش این شهرستان با رعایت موازین قانونی و ازطریق مزایده فروخته می شوند.
کد خبر: ۳۲۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش آبدانان اظهار کرد: در اجرای سیاست های ابلاغی شورای عالی آموزش و پرورش و به منظور استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های غیر منقول همه اماکن، فضاها و املاک مازاد آموزش و پرورش این شهرستان با رعایت موازین قانونی و ازطریق مزایده فروخته می شوند.
 
وی املاک مازاد آموزش و پرورش آبدانان را 14 مورد اعلام کرد و افزود: قیمت املاک فروخته شده پس از واریز به خزانه، به حساب شهرستان برگشت داده می شود تا برای تعمیر، تجهیز، بهینه سازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی و تهیه ملزومات اداری و آموزشی مورد نیاز مدارس شهرستان هزینه شود.
 
فرماندار آبدانان اضافه کرد: 16 واحد از فضاهای آموزشی این شهرستان به علت فرسودگی و انقضای عمر مفید آنان، غیر قابل استفاده است و باید تخریب و سپس بازسازی شوند.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش آبدانان گفت: نظام آموزش و پرورش تضمین کننده استقلال فرهنگی و توانمند کردن انقلاب اسلامی است و برای شکوفایی آن باید از همه استعدادها و مزیت های موجود استفاده شود.
 
رئیس آموزش و پرورش آبدانان نیز در این نشست اظهار کرد: سرانه تحصیلی دانش آموزان مدارس صرفا پاسخگوی پنج درصد از مشکلات مدارس شهرستان است و مابقی آن از محل مساعدت اولیای دانش آموزان تامین می شود.
 
صفر رحمانی پور افزود: هم اکنون 110 انجمن اولیا و مربیان در مدارس شهرستان آبدانان فعالیت می کنند و در زمینه های تربیتی، آموزشی، پشتیبانی، مدیریتی و اجرایی به اداره آموزش و پرورش یاری می رسانند.
 
وی تاکید کرد: کمبود کلاس و فضای آموزشی در چند روستای بخش های مرکزی و سرابباغ باعث شده که از این فضاها در 2 نوبت صبح و عصر استفاده شود و این امر باعث تداخل برنامه های آموزشی و گله مندی دانش آموزان و والدین شده است.
 
در سال تحصیلی جاری 10 هزار دانش آموز در 112 فضای آموزشی شهرستان آبدانان در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار