رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه قرار است تعداد دیگری از مجروحان این حمله تروریستی از طریق مرز مهران وارد کشورمان شوند، تاکید کرد: بیمارستان ها و کادرهای درمانی و پزشکی استان ایلام برای رسیدگی به وضعیت مجروحان یا اعزام مستقیم آنها به تهران آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۳۳۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 25 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر علی دل پیشه اظهار کرد: این مجروحان که همگی اتباع کشور افغانستان و مقیم ایران هستند صبح امروز از طریق مرز زمینی مهران به کشور وارد شدند.
 
وی افزود: هم اکنون اقدام های اولیه درمانی در این بیمارستان به این مجروحان ارائه شده است ولی با توجه به وضعیت و میزان جراحت برای سیر مراحل درمانی با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام منتقل خواهند شد.
 
دکتر دل پیشه با بیان اینکه قرار است تعداد دیگری از مجروحان این حمله تروریستی از طریق مرز مهران وارد کشورمان شوند، تاکید کرد: بیمارستان ها و کادرهای درمانی و پزشکی استان ایلام برای رسیدگی به وضعیت مجروحان یا اعزام مستقیم آنها به تهران آمادگی کامل دارند.
 
وی یادآور شد: هم اکنون تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به همراه کادر درمانی و پزشک در پایانه مرزی مهران مستقر هستند تا پس از انتقال دیگر مجروحان این حادثه تروریستی آنها را به بیمارستان امام حسین (ع) مهران منتقل کنند.
 
به گزارش ایرنا، هشت نفر از مجروحان حادثه تروریستی عصر پنجشنبه کشور عراق، صبح جمعه در پایانه مرزی مهران تحویل آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان ایلام شدند.
 
مجروحان حادثه تروریستی عراق با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جمعبت هلال احمر از بیمارستانی در شهر حله عراق به پایانه مرزی مهران منتقل شدند.
 
اسامی مجروحان منتقل شده به مرز مهران به این شرح است؛ محمد طاهر نوروزی 48 ساله، خاور طوفان زاده پنج ساله، سکینه کمالی 39 ساله، فاطمه توروزی 37 ساله، رمضان هاشمی 46 ساله، زهرا حسینی سه ساله، یدالله قنبری 37 ساله و یوسف قنبری هشت ساله.
 
مجروحان این حادثه که بیشتر آنها دچار سوختگی شده اند بلافاصله با آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی ایلام مستقر در پایانه مرزی مهران به یکی از مراکز درمانی امام حسین (ع) مهران منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار