مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در ایام اربعین امسال از 20 آبان تا پنجم آذر این جمعیت زمینه اسکان 24 هزار و 178 زائر اربعین حسینی را در مرز و شهر مهران فراهم کرد.
کد خبر: ۳۳۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 27 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سلیمانی روز یکشنبه اظهار کرد: این افراد در شهرستان مرزی مهران توسط این جمعیت در 14 مکان اسکان داده شدند و خدمات مناسب از جمله پذیرایی نیز به آنها ارائه شد.
 
وی افزود: این افراد در اردوگاه ایجاد شده در مرز مهران و همچنین مدارس، مساجد، اماکن ورزشی و پایگاه جمعیت هلال احمر شهر مهران اسکان یافتند.
 
سلیمانی با بیان اینکه این جمعیت در این مدت به 60 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های استان ایلام و راه های منتهی به مرز بین المللی مهران امداد رسانی کرده است، تاکید کرد: زائران مجروح این حوادث که به مراکز درمانی اعزام شده اند 234 نفر بودند.
 
وی یادآور شد: در این مدت 29 هزار و 963 زائر نیز در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران از خدمات درمانی و امدادی این جمعیت برخوردار شدند.
 
به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام، در این مدت همچنین از یک هزار و 255 زائر پایانه مرزی مهران آزمایش فشار خون و قند خون رایگان گرفته شده است.
 
وی اضافه کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه و سه فروند بالگرد با بکارگیری 200 امدادگر، 40 دستگاه آمبولانس، 13 دستگاه خودرو ست نجات و 10 دستگاه موتور آمبولانس انجام شده است.
 
سلیمانی گفت: خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز شد.
 
مرز مهران بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است و در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر از این مرز تردد کردند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار