سردار یاری؛
فرمانده انتظامي استان گفت:خدمتگزاري به مردم درزير پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي توفيق بسيار بزرگي براي پليس و دستگاه قضايي است.
کد خبر: ۳۳۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار"نورعلي ياري"در نشست تعاملي با رئيس دستگاه قضايي نيروهاي مسلح استان ايلام گفت: وضعيت مطلوب نشأت گرفته از حمايت دستگاه قضا است،گفت:تعامل نيروي انتظامي و دستگاه قضايي بستر ساز امنيت مطلوب در استان است.
 
وي با بيان اينکه غايت و هدف دستگاه قضايي و پليس برپايي قسط و عدالت در جامعه است يادآور شد:امروز نيروي انتظامي با تمام توان در راه تحقق نظم و امنيت پايدار گام بر مي دارد.
 
سردار ياري در بخش ديگر از سخنان خود گفت:ساختارنيروي انتظامي مهم و آنچه که بسيار مهم تر است سلامت کارکنان در ميدان عمل است.
 
وي خاطر نشان کرد:با توجه به حجم جرايم و پيچيدگي هاي آن در جامعه و مأموريت هاي پيش روي کارکنان، پليس استان نسبت به استان هاي ديگر وضعيت مطلوب و مناسب تري دارد.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام با تاکيد بر اينکه رضايتمندي مردم و مسئولان از شاخصه هاي مهم ناجا است گفت:بر اساس شاخصه هاي ناجا ، وضعيت استان نسبت به سال گذشته بهتر است.
 
وي در پايان از کاهش 30درصدي جرايم کارکنان خبر داد و گفت:اين امر با تلاش مبادي،فرماندهان و مسئولان انتظامي و خود کارکنان محقق شده است.
 
ارج نهادن به مقام قضايي ارج نهادن به پيامبر و امام علي است
"محمد روشنايي" رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان نيز در اين ديدار گفت: جايگاه امر قضا ، جايگاه پيامبر(ص) و امام علي(ع) است.
 
وي با بيان اينکه مهمترين رويداد روزهاي گذشته پياده روي اربعين حسيني (ع) بوده است گفت:اين همايش ميليوني صحنه اي زيبا و بديع از مناسبات و روابط و جوشش انسان هايي از مليت ها و قوميت هاي مختلف بود.
 
رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان ايلام زحمات نيروي انتظامي را ستودتي و کار بزرگي دانست و گفت:پليس ايلام در ايام اربعين حسيني(ع) کار جهادي و بزرگي را انجام داده است.
 
وي با بيان اينکه پليس، امنيت زائران را در مرزهاي کشور به نحومطلوب تامين کرده است گفت:در طول اين ايام نيز از جان و مال مردم نيز به خوبي حمايت شد.
 
رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان در پايان با اشاره به اينکه نيروهاي مسلح با پشتوانه سازمان قضايي اقدام به امرونهي و اجراي قانون مي کنند گفت: احضار نيروهاي مسلح دغدغه مهمي است و بايستي براي احضار کارکنان دلايل کافي را در اختيار داشته باشيم .

باند سارقان مغازه در شهرستان آبدانان متلاشي شد
فرمانده انتظامي شهرستان آبدانان از دستگيري و انهدام باندسارقان مغازه و کشف چند فقره سرقت در شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ " پرويز جعفري" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، با اعلام اين خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان آبدانان ، با تشکيل تيمي از کارشناسان آگاهي و انتظامي ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وي افزود: با کار کارشناسي پليس،2 نفر از سارقان حرفه اي مغازه ها شناسايي و با دستور مقام قضايي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان آبدانان يادآور شد:در تحقيقات اوليه ، سارقان به سرقت چند مغازه اعتراف و تعدادي از اقلام مسروقه تحويل مالباخته گان شد و متهمان نيز با تشکيل پرونده قضايي تحويل مقام قضايي شدند.
 
سرهنگ جعفري در پايان گفت:مردم عزيز همواره با رعايت نکات پيشگيري از سرقت، در تأمين امنيت و ارتقاء ضريب احساس امنيت در جامعه با پليس همکاري و مشارکت داشته باشند.

در ايلام:
مامور وظيفه شناس يک مييلون و 265هزار ريال را به صاحبش بازگرداند
فرمانده انتظامي شهرستان مهران گفت:مامور وظيفه شناس گذرنامه در پايانه مرزي مهران يک ميليون 265هزار ريال در داخل يک عدد کيف را با صاحبش باز گرداند.
 
سرهنگ"محسن کشتکار"در گفت گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت:ستوانيکم" هوشنگ منصوري" هنگام گشت زني در محوطه پايانه مرزي مهران يک عدد کيف را پيدا کرد.
وي افزود: با بررسي به عمل آمده در محتويات داخل کيف،يک ميليون و دويست و شصت و پنج هزار ريال وجه نقد در داخل کيف موچود بود.
 
فرمانده انتظامي شهرستان مهران يادآور شد:اين مامور وظيفه شناس در كمال صحت عمل و با بررسي مدارک موجود در کيف،مالک را شناسائي و مشخص شد که صاحب کيف يکي از زائران عتبات عاليات بوده که مدارک خود را گم کرده است.
 
سرهنگ کشتکار تصريح کرد:صداقت و امانتداري در مسائل مادي و معنوي و ترويج اين فرهنگ در آحاد جامعه، امري ضروري است.
 
شايان ذکر است، در طول سال جاري شاهد چندين مرحله صحت عمل از کارکنان اين انتظامي هستيم. /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار