سردار یاری؛
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه مردم و مسئولان همراه با پليس در توليد امنيت سهيم هستند گفت: بدون تعامل و همراهي آحاد جامعه، احساس امنيت در جامعه محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 14 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار"نورعلي ياري"  اظهار داشت: بدون شك فراهم ساختن امنيت و آرامش در جامعه و افزايش ضريب اعتماد عمومي و پويايي جامعه،صرفاً وظيفه پليس نيست و همه دستگاهها در کنار مردم عزيز در تحقق آن نقش دارند.
 
وي به اجراي طرح هاي انتظامي پليس اشاره و تصريح کرد: اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي در راستاي افزايش احساس امنيت در سطح جامعه بسيار موثر خواهد بود و در سايه همکاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود.
 
سردار ياري گفت: پليس با تمام توان تلاش خود را برابر قانون به کار خواهد گرفت تا مردم امنيت و هنجارشکنان احساس ناامني را در بيخ گوش خود احساس کنند.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت:هر جه قدر ما بتوانيم در ميدان عمل با قاطعيت نسبت به پيشگيري از وقوع جرم و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي اقدام کنيم رضايتمندي مردم عزيز و به طبع آن خوشنودي خداوند متعال را در پي خواهد داشت.
 
وحدت و همدلي،نياز روز جامعه اسلامي است
 
سردار ياري در بخش ديگري از سخنان خود با تبريک ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: وحدت و همدلي،نياز روز جامعه اسلامي است و بايد بيش از پيش تقويت شود.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه وحدت مردم و دولت اسلامي پيشرفت و اقتدار ايران اسلامي عزيز را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت ايران بر اين باورند که مستکبران جهان ، نه تنها قابل اعتماد نيستند، بلکه بايد در برابر توطئه هاي آنان هوشيار باشند تا آسيب نبينند.
 
سردار ياري در پايان گفت:مردم ايران اسلامي از ابتداي انقلاب اسلامي با تقويت وحدت، هوشياري و حرکت در خط ولايت ثابت کردند که فريب دشمن را نمي خورند و هميشه پشتيبان انقلاب و ولايت مطلقه فقيه بوده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار