مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، هدف فتنه 88 که در حقیقت یک جنگ احزاب بود، برچیدن نظام و بساط جمهوری اسلامی و به زمین زدن انقلاب بود که شکست این فتنه توسط امت حزب‌اله، فرهنگ مقاومت بر مبنای ایثار و شهادت را در منطقه ترویج داد.
کد خبر: ۳۴۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 25 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی»  ضمن تبریک فرا رسیدن 9 دی سالروز تجلی بیعت مجدد امت با ولایت و رهبری اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه تجلی اقتدار، هوشمندی و تدبیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب بود که در حقیقت حادثه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه در حقیقت مردم آفریننده این عظمت بودند، افزود: نهم دی ماه به یکی از مقدسات تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد که نقاب را از چهره نفاق مدرن برداشت و خستگان و مردودان انقلاب را معرفی کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه حماسه نهم دی، شکست کودتای مخملی و بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی بود، تصریح کرد: حماسه نهم دی از نگاه جریان شناسی یکی از فرازهای مهم سیاسی انقلاب ایران بود.

مرادبیگی با تاکید بر اینکه عمق فتنه 88 در این جهت روشن می‌شود که کنگره آمریکا با تصویب 55 میلیون دلار در حمایت از فتنه‌گران، رییس جمهور آمریکا را موظف کردند که در مسیر جنگ نرم با ایران این مبلغ را هزینه کرده و ظرف 3 ماه هزینه‌کرد را گزارش دهد، عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، طراحان اصلی فتنه 88 با محاسبات بسیار دقیق وارد کار شدند اما خطای آنها در نادیده گرفتن و نشناختن مردم ایران بود.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در تراز بالایی برای این نظام، انقلاب و رهبری جانفشانی می‌کنند و نباید فراموش کرد که این انقلاب ساده به دست نیامده که ساده از دست برود.


مرادبیگی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه جلوگیری از زیاده‌خواهی نظام سلطه و در راس آن آمریکاست، تصریح کرد: عده‌ای با لجاجت و جهالت، تعمدا در این عرصه قدم برداشتند که هوشمندی، تدبیر و مواضع حکیمانه رهبری معظم انقلاب همه را بهت زده و در برابر نظام تسلیم کرد

وی با تاکید بر اینکه حفظ دستاوردهای 9 دی که از مقدسات تاریخ انقلاب اسلامی است از وظایف مسئولین نظام است، گفت: حماسه نهم دی ماه 88 تجلی تجدید بیعت مردم حزب‌اله با ولایت بود./م


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار