معاون امور حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام گفت: یکی از مهمترین خدماتی که کمیته امداد استان ایلام به خانواده های نیازمند ارائه می دهد خدمات بهداشتی و درمانی بوده به شکلی که سالیانه بیش از 117 میلیارد ریال توسط این نهاد صرف خدمات بهداشتی و درمانی خانواده های مددجو در این استان می شود.
کد خبر: ۳۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ شبیب جعفرزاده بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد به خانواده های مددجو در قالب سرفصل هایی همانند فرانشیز و خدمات ویژه خارج از شمول بیمه،تغزیه کودکان زیر 5 سال،بیمه های اجتماعی،بهداشت، چکابهای پزشکی ، اعزام بیماران به خارج از استان و موارد دیگر است .

وی به خدمات این نهاد به مددجویان سالمند اشاره کرد و گفت: تعداد بیش از 500 سالمند نیازمند و مددجوی کمیته امداد استان ایلام که به علت بیماری در منزل بستری هستند توسط این نهاد مورد حمایت  ویژه قرارگرفته اند و نیاز به مراقبتهای دائمی دارند.

جعفرزاده افزود: از این تعداد سالمند حدود 260 نفر آنان ساکن شهرها و بقیه آنها مددجویان روستایی هستند.

وی افزود: این نهاد با توجه به برنامه های ویژه خود در توجه به موضوع بهداشت و سلامت خانواده ها ماهیانه حداقل یکصد هزار تومان به خانواده های این سالمندان به منظور نگهداری و مراقبت از آنان پرداخت می کند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده  امداد استان ایلام تصریح کرد: علاوه بر این کمکهای مالی ، این نهاد به منظور مراقبت بیشتر از آنان وسائل و تجهیزات پزشکی مانند صندلی چرخدار، تخت بیمارستانی، سمعک و تجهیزات دیگر را برای این افراد خریداری و در اختیار خانوادهایشان قرار می دهد.

جعفر زاده تصریح کرد: یکی از مهمترین خدماتی که کمیته امداد به خانواده های نیازمند ارائه می دهد خدمات بهداشتی و درمانی بوده به شکلی که سالیانه بیش از 117 میلیارد ریال توسط این نهاد صرف خدمات بهداشتی و درمانی خانواده های مددجو می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار