رئيس دادگستري شهرستان مهران گفت تعامل پليس و دستگاه قضايي در پيشگيري از وقوع جرايم سازنده است.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 27 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛حسان زماني در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان مهران اظهار داشت:امروز مهران به رابطه وجود اربعين حسيني در دنيا شناخته شده است.

وي ادامه داد:هر ساله ميليون ها نفر از مردم، شهر مهران را براي سفر به کشور عراق و زيارت عتبات عاليات انتخاب مي کنند و اين يک ظرفيت بزرگ و عظيم براي تقويت زيرساخت هاي اجتماعي،اقتصادي ، فرهنگي و امنيتي است.

رئيس دادگستري شهرستان مهران تصريح کرد:برقراري امنيت براي اين حجم زياد زائران حسيني در شهرستان مرزي مهران ستودني است و نشان مي دهد که دست هاي پر توان نيروهاي مسلح در راس آن نيروي انتظامي در برقراري اين امنيت کاملا نمايان است.

زماني در پايان با تاکيد بر لزوم مشارکت و همراهي تمام اقشار مردم در تامين و حفظ امنيت اجتماعي پايدار گفت:تعامل و هماهنگي بين پليس و دستگاه قضايي در پيشگيري از وقوع جرايم سازنده است.

در ادامه اين نشست سرهنگ اميرعباس شهبازي فرمانده انتظامي شهرستان مهران لازمه تحقق امنيت اجتماعي پايدار را مشارکت آحاد مردم و همراهي ساير دستگاه ها با پليس و دستگاته قضايي است.

فرمانده انتظامي شهرستان مهران با ارائه گزارشي از وضعيت جرايم در اين شهرستان مرزي گفت:پليس براي همکاري با دستگاه قضايي و ساير نهادها با هدف مقابله با مجرمان و سالم سازي محيط هاي اجتماعي آمادگي کامل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار