مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ازتکمیل وبهره برداری پروژه های نیمه تمام ورزشی این استان تاپایان سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۳۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 31 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده اظهار کرد: هم اکنون 34 پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین 20 تا 90 درصد در این استان وجود دارد که برای تکمیل آنها 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
وی افزود: فاز اول پروژه سالن تیراندازی ایلام، سالن چم کبود آبدانان و عین الخوش دهلران که از پیشرفت فیزیکی خوب 80 تا 90 درصد برخوردارند در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.
 
حیدرزاده با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان به ازای هر نفر 73 سانتی متر است، تاکید کرد: در صورت بهره برداری از این سه پروژه تا پایان سال جاری، سرانه ورزشی استان به 83 سانتی متر به ازای هر نفر افزایش می یابد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام خواستار مشارکت خیران ورزش دوست در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی این استان شد و گفت: دستگاه ورزش از حضور و مشارکت بخش خصوصی و خیران برای تکمیل طرح های ورزشی استقبال می کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد 2 برابری میزبانی استان ایلام در برگزاری مسابقات ورزشی نیز اشاره کرد و یادآور شد: امسال و سال گذشته حوزه ورزش استان میزبان مسابقات مهمی چون رقابت های آسیایی کاراته،مسابقات کشوری والیبال، کبدی، هاکی و همچنین تیم ملی وزنه برداری عراق و تیم های فوتبال برخی استان های این کشور بوده است.
 
اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد.
 
100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار