امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به نا امنی های موجود در کشورهای همسایه گفت:نظام مقدس اسلامی ایران از همان آغاز با وجود تهدیدات و دشمنی هاتوانست در مقابل دشمنان بایستدو امروز می بینیم که ایران اسلامی از امن ترین کشورهای دنیا است.
کد خبر: ۳۵۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 03 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت اسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در همایش سالیانه فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان ایلام اظهار کرد: امنیت از مهمترین ارکان حکومت ها در دنیا محسوب می شود.
 
وی امنیت را مهمترین و راهبردی ترین نقشه راه توسعه و پیشرفت کشور خواند و افزود: امنیت در ایران اسلامی سپری محکم در برابر هجمه های نظامی دشمنان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به نا امنی های موجود در کشورهای همسایه تاکید کرد: نظام مقدس اسلامی ایران از همان آغاز با وجود تهدیدات و دشمنی ها با پشتوانه مردم و رهبری حضرت امام (ره) توانست در مقابل دشمنان بایستد و امروز می بینیم که ایران اسلامی از امن ترین کشورهای دنیا است.
 
وی در ادامه به توطئه های دشمن در طول انقلاب علیه نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن متوجه شده که با جنگ سخت نمی تواند با ملت ایران مقابله کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام اضافه کرد: نیروهای مسلح، حضور مردم در صحنه و رهبری سه ضلع قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در مقابل با توطئه های دشمنان است.
 
وی در ادامه فتنه سال 88 را آیینه عبرت خواند و گفت: یکی از مولفه های مهم فتنه شناسی، موضع گیری بجا و بحق و در وقت بروز فتنه، بصیرت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال نفوذ است، افزود: امروز بصیرت افزایی یک امر ضروری در جامعه است.
 
وی امنیت استان ایلام را بواسطه حضور و آگاهی نیروهای نظامی و انتظامی مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: امنیت پایدار این استان با وجود 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور نا امن عراق نتیجه تلاش های خالصانه پلیس و دیگر نیروهای مسلح خدمتگذار است.
 
همایش فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان ایلام روز دوشنبه با حضور سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام و حسین کلانتری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار