مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر علیرضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، ظهر امروز(11 بهمن) در  نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: هدف اصلی توطئه‌های مخالفان و دشمنان از ایجاد توطئه بر ضدانقلاب اسلامی، ناکارآمد جلوه دان نظام اسلامی است.

وی، بابیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به‌نظام و تضعیف ارکان آن تمام توان خود را سازمان‌دهی کرده‌اند، ابراز کرد: نظام سلطه با بهره‌گیری از 217 شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی برنامه‌سازی کرده و نقطه کانونی و هدف اصلی برنامه‌های این شبکه‌های ضدانقلاب  نیز ناکارآمد نشان دادن نظام و تئوری ولایت‌فقیه است.

 

شیروی، بابیان اینکه مخالفان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف خود جنگ رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند خاطرنشان کرد:لازم است که تلاش‌های گسترده و هدفمندی برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان توسط رسانه‌ها انجام شود.

مدیرکل صداوسیما دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان و نشان دادن دستاوردهای نظام به مردم عنوان کرد و افزود:خدمات نظام اسلامی در طول 38 سال سپری‌شده از عمر انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن معرفی شود.

وی، در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز ایلام در طول دهه فجر امسال گفت:به همت همکاران و واحدهای مختلف این مرکز سعی شده که برنامه‌های مناسبی برای ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه و پخش شود.

شیروی، خاطرنشان کرد: هفت هزار و 280 دقیقه تولید برنامه رادیویی، پخش فیلم‌های سینمایی فاخر ویژه دوران انقلاب،495 گزارش و بسته خبری و تلاش برای پوشش خبری برنامه‌های سطح استان را ازجمله برنامه‌های صداوسیمای مرکز ایلام عنوان کرد.

گفتنی است، در این نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان در خصوص پوشش خبری و رسانه‌ای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام باهم بحث و تبادل‌نظر کردند./م
شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار