فرمانده انتظامی استان ایلام نقش خيرين را در پيشرفت تعالي جامعه، نقشي مهم و تاثيرگذار توصيف کرد و گفت:خیرین امنیت ساز می توانند در راه تحقق امنیت پایدار در جامعه نیز نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۴۰۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 31 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در نشست خیرین امنیت ساز شهرستان بدره اظهار داشت: مشارکت مردمي در تحقق امنيت پايدار يکي از مهم ترين سرمايه هاي اجتماعي پليس جامعه محور اسلامي است که از رهگذر اين رويکرد اثر گذار ، مردم و پليس توانسته اند مساعي خويش را در حفظ سلامت فرد و جامعه و پيشگيري از جرائم و آسيب هاي اجتماعي به نحو موفقي به انجام رسانند. 
 
وی افزود: با اذعان به ثمرات خوب و مفيدي که معتمدين و متنفذين و خيرين امنيت ساز در حفظ سلامت جامعه و امنيت استان داشته اند می طلبد که این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان با همکاری این عزیزان گام های بلندتری در راه تحقق امنیت پایدار در جامعه برداشته شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: خيرين کشور ما انسان هاي با اخلاصي هستند که با تمسک به خداوند و اهل بيت عليهم السلام به انجام امور خير اقدام مي کنند و در چنين شرايطي به جاست که خيران، توسط مسوولان و رسانه ها با نيازهاي جامعه آشنا شوند تا با فکر روشن به فعاليت بپردازند.
 
وی با بیان اینکه نیاز اولیه یک انسان وجود امنیت است گفت: تلاش خیرین امنیت ساز در راه تحقق آن می تواند منشأ تحرک و پویایی درجامعه شود چرا که با وجود امنیت است که می توان سایر فعالیت ها را آغاز و به پایان رساند.

سردار یاری تصریح کرد: ما بايد در کتاب زندگي سطري به ياد ماندني باشيم نه حاشيه اي از ياد رفتني لذا براي آنکه عمل خير ما به يادگار بماند،بايد متناسب با روش هاي علمي و اصولي به انجام کار خير بپردازيم و چه سعادتی بالاتر از آن که امنیت جامعه ای را ارتقاء بخشیم .

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت:برای زیرساخت های ناجا در سطح استان و بویژه این شهرستان بایستی خودمان روی پایمان بایستیم وحرکت کنیم وحمایت های معنوی ومادی شما مردم عزیز اسباب ایجاد آسایش واحساس امنیت در مردم می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزودند: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند امنیت را برقرار کند بلکه حمایت های مادی ومعنوی مردم در این استان می تواند به فراهم آوردن تجهیزات و به بازسازی بافت فرسوده اماکن در شأن خود مردم و رفاه و آسایش آنان اثر گذار باشد.

سردار یاری در پایان گفت: سعی و کوشش خیرین در امر تحقق امنیت در جامعه یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن مردم ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و.. دنیا دست پیدا خواهند کرد.
 
گفتنی است این نشست با هماهنگی و به همت دفترتحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام در راستای همایش های حوزه مردم داری با هدف ایجاد تعامل سازنده بین پلیس و مردم در شهرستان بدره و مسجد جامع این شهر برگزار شد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار