جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به هماهنگی پلیس با ارگان های دولتی برای جمع آوری متکدیان ،بر لزوم راه اندازی و تاسیس کمپ های نگهداری برای ساماندهی متکدیان در استان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 05 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حسن کاظمی در خصوص ساماندهی متکدیان در سطح استان و شهر ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی برحسب وظیفه در سال های گذشته اقدامات لازم را برای جمع آوری متکدیان در سطح شهرها به عمل آورده است.

وی افزود:نیروی انتظامی برابر ضوابط قانونی هم از اجرائیات شهرداری پشتیبانی کرده است و هم بعضاً به صورت مستقیم وارد عمل شده و در مقاطع و مراحل مختلف نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام کرده است.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در سال جاری نیز بر همین اساس و هماهنگ با سایر ارگان های ذیربط نسبت به جمع آوری متکدیان بر مبنای طرح ابلاغی وزارت کشور اقدام لازم را انجام خواهیم داد و متکدیان پس از جمع آوری نیز تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم راه اندازی کمپ نگهداری متکدیان در سطح استان از مسئولان  ذیربط خواست در صورتی که جمعیت استان شرایط تشکیل کمپ برای ساماندهی متکدیان را داشته باشد اقدام لازم در این صورت پذیرد.

سرهنگ کاظمی در پایان آمادگی نیروی انتظامی را برای جمع آوری متکدیان اعلام داشت. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار