فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی فرماندهان در حوزه استحفاظی یک ضرورت است، گفت: طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها نقشه راه پلیس برای مقابله با جرائم است.
کد خبر: ۴۲۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 11 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در نشست کمیته استانی تحول کلانتری ها و پاسگاه های پلیس استان در انتظامی بخش مورموری شهرستان آبدانان، اظهار کرد: بازسازی کلانتری ها و پاسگاه ها از اولویت های عمرانی انتظامی استان ایلام و این نوسازی ها در واقع احترام به مردمی است که در راه احقاق حق خود در این اماکن وارد می شوند.
 
وی افزود: مردم باید وقتی به اماکن انتظامی وارد می شوند با فضای خوب و برخورد مناسب روبرو شوند و احساس آرامش کنند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با نهضت عمرانی خوبی که در تحول کلانتری ها و پاسگاهها شکل گرفته است ما هر روز شاهد پویایی در این زمینه هستیم.
 
سردار یاری تاکید کرد: مهمترین موضوعی که در کلانتری ها و پاسگاه ها بایستی کرد داشته باشد نیروی انسانی کارآمد ، باسواد و با اخلاق و رافت اسلامی است که با یاری خداوند این موضوع با حساسیت در دستور کار قرار گرفته است .
 
وی یادآور شد: ارتقای سطح معیشت کارکنان مستقر در کلانتری ها و پاسگاه ها از اولویت های نیروی انتظامی استان است تا کارکنان بتوانند با فراغ بال و احساس مسئولیت بیشتری در راه باز کردن مشکلات مردم گام بردارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار