رییس اداره گاز ناحیه بدره با اشاره به در دست اقدام بودن عملیات گازرسانی به روستاهای کلم بالا و پایین این شهرستان گفت: پوشش گاز روستایی در نقاط روستایی بدره با اتمام این طرح ها به 97 درصد خواهد رسید.
کد خبر: ۴۶۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 29 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛فرهاد مولایی  اظهار کرد: گازرسانی به این روستاها به طول 17 کیلومتر و از مسیر شهرک ولیعصر انجام می شود و طی آن 191 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
 
وی افزود: این طرح با 21 میلیارد ریال برآورد اولیه از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز درحال اجراست و علاوه بر خانوارهای روستایی هفت واحد مرغداری و همچنین کارخانه الکل کیمیاگران بدره از خط انتقال گاز استفاده می کنند که کمک شایانی به وضعیت فعالیت این مراکز می کند.
 
رئیس اداره گاز ناحیه بدره با اشاره به برنامه های در دست اقدام این شرکت در این شهرستان یادآور شد: پوشش گازرسانی به روستاهای بدره به تکمیل شبکه به روستاهای جابر ، موسی و خوشقدم که حدود 100 خانوار جمعیت دارند، به 100 درصد خواهد رسید و با وجود طولانی بودن مسیر و تعداد کم خانوارها گاز کشی به این مناطق نیز در دست مطالعه فنی است.
 
مولایی تاکید کرد: از مجموع چهار هزار و 125 مشترک گاز در سطح شهرستان بدره 2 هزار و 672 مشترک در نقاط شهری و یک هزار و 435 مشترک نیز مربوط به مناطق روستایی هستند.
 
وی اضافه کرد: با تکمیل پروژه روستای کلم ، پوشش برخورداری مردم این شهرستان از نعمت گاز در حوزه شهری به 100 درصد و در بخش روستایی به 97 درصد می رسد.
 
رئیس اداره گاز ناحیه بدره گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به مشترکان تاکنون 34 کیلومتر شبکه خط فلزی و 117 کیلومتر شبکه پلی اتیلن با بهره مندی از پنج ایستگاه تی بی اس نصب و اجرا شده است.
 
وی تعداد علمک گاز نصب شده در شهرستان را سه هزار و 380 عدد عنوان کرد و افزود: بیشتر اشتراک استفاده در شهرستان را مصارف خانگی تشکیل می دهد و در بخش صنعتی، خدمات دهی به 13 واحد مرغداری تحت پوشش انجام شده است./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار