استاندار ایلام تاکید کرد
استاندار ایلام بر لزوم ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 22 June 2015

محمدرضا مروارید صبح امروز در افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی شهر ایلام اظهار داشت: این طرح با هدف تحول در نظام سلامت دهان و دندان و کاهش فشار مالی بیماران و گران بودن پرداخت هزینه ترمیم دندان افتتاح شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: بدون تردید وجود این کلینیک خدمتی بی‌نظیر به عموم مردم استان ایلام در حوزه بهداشت و درمان دهان و دندان خواهد بود.
مروارید ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم با نرخ دولتی یک کار بی‌سابقه است که هدیه دولت تدبیر و امید به مردم استان در حوزه سلامت است و مسئولان امر باید در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه این کلینیک با هشت تخت مخصوص دندانپزشکی و با حضور 10 پزشک متخصص و 13 دندانپزشک از امروز ارائه خدمت به مراجعان را آغاز کرده است، گفت: این درمانگاه تخصصی از ساعت چهار تا هشت شب همه روزه با تعرفه دولتی به متقاضیان ارائه خدمات می‌کند.
علی دل‌پیشه افزود: بیش از 80 درصد مردم از ارائه خدمات در حوزه بهداشت و سلامت در استان رضایت کامل دارند که مایه دلگرمی برای خدمتگزاران مردم در حوزه بهداشت و درمان است.
وی ادامه داد: برای تجهیز این کلینیک ویژه مبلغ دو میلیارد ریال هزینه و در اختیار عموم مردم قرار داده شده است. امیدواریم بتوانیم خدماتی شایسته در حوزه دندانپزشکی به مردم ارائه کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار