مدیر کمیته امداد در جلسه مشترک کلاسهای اوقات فراغت تحت حمایت با اداره آموزش و پرورش شهرستان ، گفت : در سال جاری 460 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از برنامه های اوقات فراغت تابستانی در شهرستان بهره مند می شوند.
کد خبر: ۵۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 23 June 2015
حمید ایراندوست مدیر کمیته امداد در این جلسه که با حضور مدیریت و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید ، اظهار کرد : رشته های پیش بینی شده در سال جاری شامل رایانه ،کاربر رایانه ، تعمیرات موبایل ، کارتوناژ ، صنایع کوچک چرم(کیف دوزی) ، گلسازی ، ورزش ، سرود ، هنر ، کتابخوانی ، اردو ، مشاوره و هم اندیشی است.

 

وی افزود : در سال جاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با نگاه فرهنگ سازی و رویکرد اقتصادی و اجرای آموزشهای کاربردی که برای جوانان مفید واقع گردد انجام می پذیرد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان ادامه داد : در راس برنامه های تابستانی برنامه های قرآنی ، عقیدتی و احکام قرارگرفته است و کلیه شرکت کنندگان از آنها بهره مند خواهد شد.

 

همچنین در این جلسه علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت : کمیته امداد در زمینه برگزاری کلاسهای اوقات فراغت نقش مفید و برجسته ای داشته است.

 

وی افزود : به حول و قوه الهی در سال جاری کلاسهای اوقات فراغت در شهرستان با همکاری دو اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد برای 600 نفر از دانش آموزان برگزار خواهد شد.

 

پناهی تصریح کرد : اداره آموزش و پرورش از طریق خدماتی شامل سالن های ورزشی سرپوشیده بصورت مجزا برای خواهران و برادران ، استخر ، فضای مناسب آموزشی با امکانات مجهز ، مرکز دارالقرآن و کارگاه رایانه آماده همکاری این نهاد مقدس در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار