در راستای طرح تحول نظام سلامت
کلینیک تخصصی دندان پزشکی ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 23 June 2015
این کلنیک ویژه، در بیمارستان امام خمینی شهر ایلام و با هشت تخت مخصوص دندان پزشکی و با حضور ۱۰پزشک متخصص و۱۳ دندانپزشک از امروز ارائه خدمت به مراجعان را آغاز کرد.
"محمدرضا مروارید”، استاندار ایلام،در آیین بهره برداری از این کلنیک، گفت: هدف ازافتتاح این طرح، تحول در نظام سلامت دهان و دندان و کاهش فشار مالی بیماران و گران بودن پرداخت هزینه ترمیم دندان می باشد که به طور قطع وجود این کلنیک خدمتی بی نظیر به عموم مردم است.
 
مهندس مروارید ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم با نرخ دولتی یک کار بی سابقه است که هدیه دولت تدبیر و امید به مردم استان در حوزه سلامت است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در ادامه خاطر نشان نمود: این درمانگاه تخصصی از ساعت چهار تا هشت شب همه روزه با تعرفه دولتی به متقاضیان ارائه خدمات می کند.
 
دکتر دل پیشه ابراز داشت: بیش از ۸۰ درصد مردم از ارائه خدمات در حوزه بهداشت و سلامت در استان رضایت کامل دارند که مایه دلگرمی برای خدمتگزاران مردم در حوزه بهداشت و درمان می باشد.
 
وی بیان داشت: برای تجهیز این کلینیک ویژه مبلغ ۲ میلیارد ریال هزینه و در اختیار عموم مردم قرار داده شده است. امیدواریم بتوانیم خدماتی شایسته در حوزه دندان پزشکی به مردم ارائه نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار