نماینده مردم ایلام در مجلس:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در حال پیگیری است.
کد خبر: ۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 28 June 2015

به گزارش تابناک ایلام، عمران علی محمدی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث توسعه تحصیلات تکمیلی در استان ایلام بسیار موفق بوده است و باید این روند ادامه یابد.

وی افزود: در دیدار اخیری که با وزیر علوم داشته‌ام بحث توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام را پیگیری کرده‌ام و امیدوارم این مهم در اسرع وقت انجام شود چراکه توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سبب تربیت نیروهای متعهد در راستای توسعه استان و خواست مردم استان است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جذب دانشجو از استان‌های همجوار در کشور عراق نیز سبب درآمدزایی برای دانشگاه آزاد اسلامی و هم سبب تحکیم روابط فرهنگی، اجتماعی استان ایلام و استان‌های همجوار عراقی می‌شود.

وی گفت: نیاز امروز استان ایلام توسعه رشته‌های مرتبط با توسعه استان از جمله نفت، گاز و پتروشیمی و صنعت، آب‌وخاک و کشاورزی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این راستا گام‌های بلندی برداشته است.

علی محمدی خاطرنشان کرد: نگاه دولت به استان ایلام مثبت است و مجموعه استانداری ایلام و مدیران استان و به‌ویژه استاندار ایلام با تمام توان  در حال خدمتگزاری به مردم شریف استان هستند و روند توسعه استان مثبت است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار