کارشناس مسئول دفتر مشاوره و امور روانشناختی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: زنان متاهل بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری این اداره کل را تشکیل می دهند.
کد خبر: ۵۷۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 28 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مریم کریمی با اشاره به فعالیت 24 مرکز مشاوره حضوری در این استان، افزود: در 11ماهه امسال چهار هزار و 905نفر به این مراکز مراجعه کرده اند که زنان بیشترین تعداد مراجعان به این مراکز را تشکیل می دهند و 60درصد مراجعان زنان نیز متاهل هستند.


وی اظهار کرد: بر اساس آمار مراجعان گروه سنی زیر 20 سال و 20 تا 30سال بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری را داشته و بیشتر مراجعه کنندگان دارای تحصیلات زیر دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بوده اند.


کریمی مهمترین اختلالات مراجعان به این مراکز را از نوع اضطرابی و خلقی عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین مشکل مراجعان مشکلات با همسر، مشکلات بین فردی، ازدواج و مشکلات تربیتی بوده است.


وی تاکید کرد: علاوه بر این در این مدت دو هزار و 445 نفر از خدمات مشاوره تلفنی این اداره کل به صورت غیر حضوری (تماس با خط تلفنی 1480) و از مشاوره های مختلف نظیر تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و غیره برخوردار شده اند.


وی با اشاره به خط تلفن مشاوره بهزیستی ایلام، اظهار کرد: این مرکز بصورت متمرکز در مرکز استان فعال است و عموم مردم استان می توانند با گرفتن شماره تلفن 1480 همه روزه از ساعت هشت صبح تا 20 برای دریافت خدمات مشاوره ای با این مرکز تماس بگیرند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار