مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: مصرف بنزین در این استان طی سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، چهار درصد افزایش یافته است
کد خبر: ۵۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،پیمان بهرامی درخصوص میزان مصرف سوخت دراستان گفت: در این مدت (سه ماهه اول) روزانه 41 میلیون و 875 هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مصرف شده که این میزان نسبت بمدت مشابه سال گذشته که 40 میلیون و 271 هزار لیتر بوده، چهار درصد بیشتر است.

وی از کاهش 34 و نیم درصدی مصرف نفت سفید و 31 و نیم درصدی مصرف نفت کوره در استان طی سه ماهه نخست امسال نسبت بمدت مشابه سال قبل نیز خبر داد و افزود: عامل اصلی این کاهش، توسعه گاز رسانی به صنایع و آغاز فصل گرما است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام تاکید کرد: مصرف نفت - گاز نیز در این مدت از افزایش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

بهرامی با اشاره به مصرف گاز سی ان جی در استان گفت: روزانه بطور متوسط 100 هزار متر مکعب سوخت پاک (سی ان جی) در این استان به مصرف خودروهای گازسوز می رسد.

وی یادآور شد: سال گذشته بیش از 32 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شد که این میزان به نسبت سال ما قبل آن، 11 درصد افزایش داشت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام تعداد جایگاه های فعال گاز سی ان جی در سطح استان را 17 مورد اعلام کرد و افزود: در این زمینه تنها شهرهای جنوبی استان که از نعمت گاز برخوردار نیستند جایگاه سی ان جی ندارند.

به گفته وی، در صورت بهره مندی این مناطق از شبکه گاز، ساخت پنج جایگاه سی ان جی در دست اقدام این شهرها نیز به سرعت ادامه یافته و در زمان مناسب به بهره برداری می رسند
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار