مشکلات واحدهای تولیدی در استان ایلام بر اساس اولویت بندی حل می شود.
کد خبر: ۵۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 08 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در جمع مدیران واحدهای تولیدی شهرستان دره شهر اظهار داشت: مشکلات واحدهای تولیدی در استان ایلام بر اساس اولویت بندی حل می شود.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، واحدها از نظر مشکل سطح بندی می شود و برای هر یک از واحدها طبق مشکل پیش آمده، اقدامات عملی صورت می گیرد.

احمدی بیان داشت: هم اکنون دولت و مجلس با ارائه راهکارهای فراوان از جمله نظام مالی در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور هستند که در این بین استان ایلام نیز مانند دیگر مناطق کشور مورد توجه است.

وی افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان ایلام به طور قطع برای افزایش اشتغال و میزان تولید در استان بسیار حائز اهمیت است و این استان باید مسیر صنعتی شدن را طی کند.

نماینده مردم در مجلس افزود: در آینده نزدیک کارگروه های مختلفی در جهت شناسایی واحدهای صنعتی ایجاد می شود که امیدواریم منجر به فعال شدن تولید در استان و شهرستان شود.

وی تصریح کرد: شهرستان دره شهر یکی از مهمترین قطبهای اقتصادی در استان ایلام است که زمینه ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در این شهرستان ایجاد شده است.

احمدی، سرمایه گذاری و نقدینگی را لازمه پیشرفت استان و شهرستان ذکر کرد و گفت: زیرساختهای لازم برای ایجاد واحدهای صنعتی در استان ایلام باید مهیا شود تا سرمایه گذاری در استان محقق شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار