همزمان باسراسرکشور
مردم مرزدار و شهید پرور استان ایلام شب گذشته و پس از برپایی آیین افطار، با تجمع در خیابان ها و راه انداختن کارناوال های خودرویی، دستاورد بزرگ موفقیت کشورمان در توافق هسته ای را جشن گرفتند.
کد خبر: ۶۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 15 July 2015
به گزارش تابناک ایلام پس از توافق جامع جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 و ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان بر مواضع به حق خود حس رضایت مندی را بخوبی می توانستید در چهره ایلامی ها مشاهده کرد.

مردم مرزدار شهرستان ها ی مختلف استان ایلام بدلیل گرمای هوای و ماه مبارک رمضان چند ساعت پس از اذان مغرب با حضور در خیابان ها و معابر عمومی این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تعداد زیادی از مردم ایلام بصورت خودجوش و در قالب کارناوال خودرویی با سردادن شعارهای سردار دیپلماسی تشکر تشکر، روحانی متشکریم موفقیت تیم دیپلماسی کشورمان را در مذاکرات هسته ای جشن گرفتند.

بسیاری از حاضران در جشن هسته ای در ایلام که بخش قابل توجهی از آنها را جوانان تشکیل می دادند با شعار های روحانی متشکریم و ظریف خسته نباشی رضایت خود را از این توافق اعلام داشته و پایبندی دولت یازدهم را بر قول های دوران انتخابات مبنی بر حل و فصل موضوع پرونده هسته ای کشورمان ارج نهادند.

سرنشینان خودروها نیز با به صدا درآوردن بوق ماشین های خود و تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و حرکت در خیابان های اصلی شهر ایلام شادمانی خود را در این جشن بزرگ ملی این گونه نشان دادند.

صدای ممتد بوق خودروها تا ساعتی از بامداد امروز ادامه داشت و در برخی از خیابان ها همچون حوالی میدان شهید کشوری، چهار راه رسالت و میدان 22 بهمن شهر ایلام ترافیکی سنگین ایجاد شده بود و ماموران راهنمایی و رانندگی با حضور پرشمار خود در صدد کنترل آمد و رفت خودروها و جلوگیری از حوادث احتمالی بودند.

فضای مجازی نیز به اهرمی برای ارسال پیامک های شادی و ثبت تصاویر حضور مردم در خیابان ها و معابر عمومی تبدیل شده بود.



*** دهلرانی ها توافق هسته ای را جشن گرفتند

مردم مرزدار ، ولایت مدار و شهید پرور دهلران دیشب با تجمع در خیابان ها دستاورد بزرگ و موفقیت کشور در توافق هسته ای را جشن گرفتند.

در این جشن بزرگ مرزداران دهلرانی از دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده تقدیر و توافق هسته ای را گامی بلند در جهت حقانیت نظام و ملت در پافشاری بر حقوق خود دانستند و از این موفقیت بزرگ به عنوان روز تاریخی یاد کردند.

بزرگ و کوچک آمدند و با حمل پرچم جمهوری اسلامی در حمایت از نظام و دولت شور و نشاط خود را به نمایش گذشتند و به رقص و پایکوبی پرداختند.

حضور هنرمندان و بویژه گروه های موسیقی و اجرای برنامه هاس شاد رونقی دو چندان به این جشن مردمی داده بود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، نظیر چنین آیین هایی در شهرستان های مختلف استان بویژه مهران، سیروان، ایوان، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی و چرداول با حضور گسترده و خودجوش مردم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار