عملیات اجرایی ساخت و بهسازی (خاکبرداری، شن ریزی، پخش و تراکم) مسیر کنار گذر جنوبی شهرستان مهران تا اواخر هفته جاری به پایان می رسد.
کد خبر: ۶۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 20 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علیرضا قاسمی گفت: عملیات اجرایی ساخت و بهسازی (خاکبرداری، شن ریزی، پخش و تراکم) مسیر کنار گذر جنوبی شهرستان مهران تا اواخر هفته جاری به پایان می رسد.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی این مسیر با بیش از ۱7 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری به میزان ۳۵ هزار مترمکعب در حال اجرا است که در صورت اعتبار لازم بستر برای اجرای بیس و آسفالت و احداث پل ها مهیا شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: کار اجرایی مسیر کنار گذر غربی(کمربندی دهلران واقع در محور ایلام - مهران) نیز به طول پنج کیلومتر نیز پایان یافته و این مسیر نیز آماده آسفالت است.

قاسمی حجم عملیات خاک برداری این فاز را 36 هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: خاک ریزی، پخش و تراکم این محور 40 هزار مترمکعب بوده که در این خصوص پیش بینی می شود تا ماه آینده مراحل زیرسازی این قسمت از مسیر و تعریض پل ها پایان یافته و بستر جهت اجرای بیس و آسفالت مهیا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این مسیر شرایط عبور و مرور برای رانندگان آسان گشته و ارتقا ایمنی جاده و کاهش حوادث جاده ای را بدنبال خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار