امام جمعه موقت ایلام ؛
امام جمعه موقت ایلام گفت: با اشاره به اینکه روابط حسنه یک طرفه به سود و منفعت نظام جمهوری اسلامی نیست، گفت: کشور ایران در مقطع کنونی به شدت نیازمند بازنگری و اصلاح در روند عملکرد مسائل مهممی چون سیاست خارجی، صنعت و اقتصاد است.
کد خبر: ۶۴۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 22 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام شمس الله صفرلکی در خطبه های نماز عید قربان در ایلام اظهار داشت: تحریم های ظالمانه فرصتی برای کشور است که از آنها به سود خود بهره برداری ملی کنیم.

حجت الاسلام صفرلکی عنوان کرد: حل مشکلات اقتصادی انسجام و اتحاد مردم و نظام را افزایش می دهد و تحریم ها نیز کمترین فشاری را به کشور ما وارد می سازند.

وی افزود: باید برای حل مشکلات اقتصادی از رانت و ویژه خواری عده ای سودجو جلوگیری و صنعت و تولید ملی را تقویت کنیم.

امام جمعه موقت ایلام بیان داشت: در حوزه صنایع خانگی و خودرویی بخش قابل توجهی از قطعات و مواد اولیه  از خارج وارد می شود در حالی که در زمینه هواپیماها و موشک های جنگنده و صنعت دفاعی به خودکفایی کامل رسیده ایم.

وی گفت: مردم خواستار پاسخگویی و روشنگری شفاف و صریح مسئولان در خصوص اوضاع کشور هستند اما متاسفانه هیچ یک مسئولان کشوری با مردم صحبت نمی کنند در حالی که آحاد جامعه به شدت نیازمند پاسخگویی و توضیح مسائل کنونی کشور هستند.

صفرلکی با اشاره به اینکه روابط حسنه یک طرفه به سود و منفعت نظام جمهوری اسلامی نیست، گفت: کشور ایران در مقطع کنونی به شدت نیازمند بازنگری و اصلاح در روند عملکرد مسائل مهممی چون سیاست خارجی، صنعت و اقتصاد است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار