این ویژه‌نامه با هدف معرفی ویژگی‌های شهدای گرانقدر استان ایلام و برای معرفی به نسل جدید منتشر شده که به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی و اخلاقی این فرمانده جوان می‌پردازد.
کد خبر: ۶۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 24 July 2015

"پلاک عاشقی"ویژه‌نامه سالگرد شهادت سردار شهید غلامرضا ملاحی منتشر شد.

حمید حیدرپناه امروز دراین خصوص گفت: این ویژه‌نامه با هدف معرفی ویژگی‌های شهدای گرانقدر استان ایلام و برای معرفی به نسل جدید منتشر شده که به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی و اخلاقی این فرمانده جوان می‌پردازد.

وی ادامه داد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید استان ایلام و به مناسبت یکم مردادماه سالگرد شهادت «غلامرضا ملاحی» فرمانده شجاع اطلاعات عملیات لشکر امیرالمومنین (ع)، این ویژه‌نامه با مدیریت «ابراهیم صفرلکی» و همکاری ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان ایلام منتشر شده و در حال توزیع در تهران و استان است.

وی عنوان کرد: در این ویژه نامه ضمن بیان زندگی‌نامه شهید، به ذکر روایاتی به نقل از سرداران رشید اسلام، سیدصادق حسینی، الله‌نور نوراللهی، یحیی خادمی، صارم طهماسبی و همرزمانش، شهید کاظم فتحی‌‌زاده، ابراهیم لطفی، عبدالله موسی‌بیگی و ... پرداخته شده است.

این فعال رسانه‌ای در خصوص بخشی از ویژگی‌های شهید ملاحی اضافه کرد: سکوت و آرامش، متانت و خویشتنداری غلامرضا او را از دیگر کودکان محله چنان متمایز ساخته بود که گویی با درون خود نجوایی دارد که نجابت را تفسیر می‌کند. چشمان نجیب و زیبایش به همراه لبخند ملیح در صورتی سبزه، از سبز بودن سیرتش حکایت داشت.

حیدرپناه تصریح کرد: این شهید والامقام در طراحی عملیات‌ها، چینش نیروها، انتخاب تاکتیک‌ها و راهکارهای رسیدن به خطوط مقدم دشمن بسیار سنجیده عمل می‌کرد و تا خود در مقیاس واقعی نقشه‌ها و تاکتیک قرار نمی‌گرفت، اجازه نمی‌داد تا بچه‌های لشکر وارد عمل شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم به همت اهالی رسانه و همکاری مسئولان شاهد تداوم انتشار این ویژه‌نامه‌ها بوده و همچنان در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی شهدا و تشریح ابعاد شخصیتی و مدیریتی آنان جهت الگوسازی برای نسل جوان تلاش کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار