امام جمعه موقت ایلام :
مذاکرات هسته‌ای یک ماراتون نفس‌گیر بود که فرزندان انقلاب از آن با پیروزی بیرون آمدند و قرار گرفت ایران اسلامی بر سر میز مذاکره در مقابل قدرت‌های جهان نشان از عزت و اقتدار این انقلاب است.
کد خبر: ۶۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 24 July 2015

به گزارش تابناک ایلام ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین «وعد مرادبیگی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به اینکه ششم شوال سالروز ورود حضرت مسلم به کوفه در سال 60 هجری و هفتم شوال سالروز وقوع غزوه احد است که دو حادثه تلخ برای اسلام بود اظهار کرد: باید از این دو حادثه عبرت بگیرم  و اگر جامعه‌ای خواص آن بی‌بصیرت شد مبارزه با دشمن با شکست مواجه می‌شود که در جنگ احد این مهم به وقوع پیوست.  

وی بابیان اینکه بصیرت خواص و عدم دنیازدگی خواص از عوامل مهم برای وجود یک جامعه دینی اسلامی ناب است افزود: در فتنه 88 در پی بی‌بصیرتی خواص دشمن برای نابودی این انقلاب توطئه‌های‌ انجام داد که با بصیرت مردم و مدیریت حکیمانه رهبری دسیسه‌های دشمنان ناکام ماند. 

مرادبیگی در ادامه با اشاره به اینکه هشتم شوال سالروز تخریب بقعه ائمه در سال 1344 هجری قمری توسط وهابیت است خاطرنشان کرد: فرقه وهابیت با حربه تکفیر به رهبری محمدبن عبدالوهاب در اوایل قرن دوازدهم فعالیت خود را شروع کرد و این فرقه‌ با اهداف سیاسی و حمایت‌های انگلیس برای ایجاد تفرقه و اسلام‌ستیزی در جهان راه‌اندازی شد. 

امام‌جمعه موقت ایلام ادامه داد: فرقه وهابیت یک فرقه سیاسی با لعاب دینی بود لذا  این مهم نشان می‌دهد که اگر ولایت در متن دین نباشد داعش‌ها شکل خواهند گرفت و شکل‌گیری فرقه وهابیت، داعش و امسال‌ آن‌ها برای از بین بردن چهره اسلام است.  

وی در ادامه به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط آیت‌الله طالقانی و به‌فرمان امام راحل اشاره و گفت: در آیات و روایات بر نماز برپایی جمعه تأکید فراوان شده است چراکه نماز جمعه موجب روشن شدن خط اصلی نظام، دانش‌افزایی، بصیرت بخشی، ایجاد هم‌دلی و وحدت و استکبارستیزی می‌شود. 

مرادبیگی بابیان به اینکه نماز جمعه از نفاق جلوگیری می‌کند افزود: اگر کسی سه هفته متوالی و بدون عذر به نماز جمعه نرود در روایات ذکرشده که نفاق شامل آن فرد می‌شود. 

امام‌جمعه موقت ایلام در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عید سعید فطر خاطرنشان کرد: رهبری با شجاعت بیان کرد استکبارستیزی جزء ارکان انقلاب است و اگر بخواهیم تعطیلی مبارزه با استکبار را اعلام کنیم قطعاً با قرآن مقابله کرده‌ایم.  

وی با تشکر از تیم مذاکره‌کننده و ایستادگی‌ در مقابل زیاده‌خواهی‌های طرف‌های مقابل در مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات هسته‌ای یک ماراتون نفس‌گیر بود که فرزندان انقلاب از آن با پیروزی بیرون آمدند و قرار گرفت ایران اسلامی بر سر میز مذاکره در مقابل قدرت‌های جهان نشان از عزت و اقتدار این انقلاب است.

مرادبیگی ادامه داد: عده‌ای از غرب‌پرست داخلی دنبال ایجاد انحراف سیاسی و انحراف فکری در جریان مرگ بر آمریکا هستند که به دست فراموشی سپرده شود و موضوع توافق را بهترین زمینه برای تحقق گفته‌های خود دانستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار