مدیرکل استاندارد ایلام
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصولات تولیدی در این استان صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 03 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی اظهار داشت: برنامه مصوب این اداره کل برای صدور پروانه استاندارد اجباری در سال جاری 20 مورد است که تا کنون 11 پروانه برای واحدهای تولیدی مختلف صادر شده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون براساس بررسی های صورت گرفته روی نتایج حاصل از بازرسی، نمونه برداری و آزمون واحدهای تولیدی 16 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تعلیق یا ابطال شده است.
مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: پیگیری نکردن واحد تولیدی برای تمدید پروانه، تعطیلی، غیرفعال بودن واحدها و رعایت نکردن استانداردهای اجباری تولیدات و خدمات ارائه شده از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه ها به شمار می رود.
همتی انجام 336 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه، یک هزار و 892 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و آزمون بیش از 661 وسیله سنجش سبک و باسکول ثابت همکف را از دیگر اقدمات این اداره کل در نیمه اول سال جاری عنوان است.
وی اضافه کرد: این اداره کل به همراه نیروهای بخش خصوصی طرف قرارداد به صورت مستمر واحدهای تولیدی و خدماتی را زیرنظر دارند و رعایت استانداردها را پیگیری می کنند.
بیش از 120 واحد تولیدی فعال در ایلام زیر پوشش اداره کل استاندارد است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار