معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: روابط عمومی ها قدمتی به اندازه تاریخ بشری دارند و در نظام های دموکراتیک صدای مردم بسیار مهم و روابط عمومی ها هماهنگی بین مردم و مسئولان را شکل می دهند.
کد خبر: ۶۹۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 26 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری در نشست روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با محوریت فضای مجازی اظهار داشت: هم اکنون با فرآیندهای سیاسی و اجتماعی تازه ای مواجهیم و با گذشت هر دوره از تاریخ مطالبات سیاسی مردم متفاوت می شود.

وی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی یک نگرش مهم در نظام جهانی است، افزود: یکی از مهمترین شاخص های روابط عمومی شناخت مخاطب و درک نیازهای آن است چرا که امروز نگاه مردم به بسیاری از مسائل متفاوت شده و نسخه دهه ها و سال های گذشته را نمی توان برای اکنون اجرا کرد.

نوذری یادآور شد: روابط عمومی نوعی هنر و تخصص است و مسئول روابط عمومی خود باید یک کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد و با دانش روز این حوزه را مدیریت کند.

نوذری تاکید کرد: روابط عمومی ها قدمتی به اندازه تاریخ بشری دارند و در نظام های دموکراتیک صدای مردم بسیار مهم و روابط عمومی ها هماهنگی بین مردم و مسئولان را شکل می دهند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به قدرت فضای مجازی در جامعه امروزی عنوان کرد: فضای مجازی هم فرصت است هم آسیب اما می توان از فرصت های آن به بهترین شکل استفاده کرد چرا که امروز مردم هر موضوعی را براحتی نمی پذیرند بنابراین باید سعی شود با زبان آنان سخن گفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: یک کارشناس روابط عمومی باید بداند که در اطرافش چه می گذرد و تحلیل گر مسائل مختلف اطراف خود باشد باید مخاطب خود را بشناسد و از جایگاه خود نیز دفاع کند.

نوذری به جامعه جوان کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به جوان بودن کشور ما پویایی، خلاقیت و ایده های بسیار نو و خاصی وجود دارد و باید با شناخت مخاطبان خود بتوانیم انتقال دهنده مفاهیم درون جامعه به مدیران دستگاه ها باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار