رییس هیات کونگ فو استان ایلام گفت: بانوی کونگ فو کار شایسته ایلامی توانست در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مدال طلای وزن 54 - را یدست آورد.
کد خبر: ۶۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 01 August 2015
عادل شاه کرم گفت: کژال بختیاری، بانوی کونگ فوکار استان ایلام توانست در وزن 54 - کیلوگرم رده سنی بزرگسالان با غلبه بر تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی برسد.

وی افزود: در این دور از رقابت ها که به میزبانی استان کردستان برگزار شد، 300 کونگ فو کار در قالب 33 تیم از 28 استان کشور در 10 وزن بمدت دو روز باهم به رقابت پرداختند.

رییس هیات کونگ فو استان ایلام ادامه داد: خانم بختیاری توانست با کسب عنوان قهرمانی، نظر کادر فنی تیم ملی را جلب و به اردوی آمادگی تیم ملی کونگ فو دعوت شود.

شاه کرم یادآور شد: مربی تیم اعزامی و سرپرست تیم استان ایلام به این مسابقات را خانم زینب مهدی زاده بر عهده داشت.

وی گفت: جوانان این استان از توانایی های بسیاری در رشته های رزمی برخوردار هستند که در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این استعدادها خواهیم بود.

شاه کرم اضافه کرد: در صورت توجه بیشتر مسوولان و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای حضور قدرتمند ورزشکاران در سطح مسابقات، امیدواریم این بازیکنان بتوانند آنگونه که شایسته است برای این استان افتخارآفرینی کنند.

نزدیک به یک هزار نفر در رشته ورزشی کونگ فو در استان ایلام فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار