مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: تیم ایلام در اولین روز مسابقات والیبالیست‌های سمنانی را شکست داد.
کد خبر: ۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 13 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،بهروز حیدرزاده گفت: مسابقات قهرمانی کشور والیبال آقایان (دسته سوم) از چهارشنبه در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام آغاز شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: در اولین روز از این مسابقات که با حضور 9 تیم از مناطق سه کشور برگزار شده است چهار بازی انجام گرفت در بازی اول تیم سیستان و بلوچستان در مقابل تیم چهارمحال و بختیاری قرار گرفت که بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

وی ادامه داد: همچنین عصر و شب چهارشنبه، سه دیدار دیگر نیز در ایلام انجام شد که تیم والیبال جوانان ایلام  توانست با نتیجه سه بر صفر بازی در مقابل والیبالیست‌های سمنان را به سود خود به پایان ببرد و اولین بازی خود را با پیروزی شروع کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تیم اردبیل با نتیجه سه بر دو در مقابل بوشهر به پیروزی رسید و تیم والیبال جوانان قم نیز توانست سه ست پیاپی مقابل تیم کهگیلویه و بویراحمد به پیروزی برسد.

حیدرزاده تصریح کرد: امروز پنجشنبه در دومین روز از این مسابقات دو بازی برگزار می‌شود که در ساعت چهار عصر تیم قم به مصاف خراسان شمالی می‌رود و ساعاتی بعد نیز بازی کهگیلویه و بویراحمد با اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: مسابقات قهرمانی کشور والیبال آقایان از امروز آغاز و تا 27 مردادماه جاری در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار