معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تهدید زیرساخت‌های فرهنگی ایران توسط رییس جمهوری آمریکا نشان عجز و زبونی سردمداران این کشور استکباری است.
کد خبر: ۸۱۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 07 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست شورای راهبردی جمعیت اظهار داشت: ترور قهرمان مبارزه با تروریسم، دکترین تروریست پروری آمریکایی‌ها را به جهانیان اثبات کرد.

وی افزود: سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فاتح سربلند میدان مبارزه با تروریست بود که سرنگونی حکومت داعش در منطقه را رقم زد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: شهادت این فرمانده دلیر و شجاع در داخل موجب انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت و در خارج به کابوسی وحشتناک برای هر لحظه آمریکایی‌ها مبدل شده است.

نوذری تاکید کرد: وداع باشکوه و بی‌نظیر مردم قدرشناس عراق و ایران از این سردار عزیز و فداکار نشان داد که محاسبات رییس جمهوری آمریکا چقدر با واقعیت فاصله داشته است.

وی با اشاره به توییت‌های رییس جمهور آمریکا پس از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی اضافه کرد: تهدید زیرساخت‌های فرهنگی کشور توسط آمریکا نشان ضعف و درماندگی آنان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ادامه به برخی شاخص‌های استان در زمینه توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: کاهش نرخ بیکاری استان به ۸.۱ درصد و قرار گرفتن در ردیف چهار استان برتر کشور حاصل تلاش مجموعه دست‌اندرکاران و در راس آنها پیگیری‌های شبانه‌روزی استاندار ایلام در امر سرمایه‌گذاری در استان است.

نوذری با اشاره به اینکه ایلام جزو استان‌های پاک کشور در زمینه مصرف مواد مخدر است و در حوزه شیوع طلاق در رتبه 30 کشور قرار دارد، اظهار داشت: برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی یک هیات اندیشه ورز با حضور صاحبنظران حوزه اجتماعی در استان تشکیل شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار