معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ۴۷۰ سازمان مردم‌نهاد در این استان فعال است و اجرای بیش از ۴۵۰ برنامه با مشارکت این سازمان‌ها نشان از موفقیت آنها در استان دارد.
کد خبر: ۸۲۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 04 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوزری  در اولین نشست اعضای شورای حمایت و توسعه سازمان‌های مردم نهاد استان ایلام اظهار داشت: نظارت متمرکز بر سازمان‌های مردم‌نهاد بسیار ضروری است و این امر با مدیریت وزارت کشور و استانداری باید بسیار بهتر از قبل صورت گیرد.

وی افزود: تجمیع نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند تحولی در فعالیت‌های این سازمان و افزایش سطح کیفی ان.جی.او ها در استان داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه مشارکت‌های خوبی با سازمان‌های مردم‌نهاد صورت گرفته است، اضافه کرد: در ۲سال گذشته بیش از ۴۵۰ برنامه با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد برگزار و پنج واحد تسهیل‌گر نیز در شهرستان‌های ایلام و ملکشاهی راه‌اندازی شده است.

نوذری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای سازمان‌های مردم‌نهاد استان یادآور شد: برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد در استان بسیار موثر باشد.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر ان.جی.او های استان اظهار داشت: نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند سطح کیفی فعالیت‌های این حوزه را افزایش دهد و ما باید در حال حاضر با توجه به رشد کمی این سازمان‌ها با انجام تمهیداتی نسبت به افزایش سطح کیفی فعالیت‌های این سازمان‌ها اقدام کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار